dinsdag 8 december 2015

L'oreal blake



Dag vrienden vandaag zijn we weer begonnen met een nieuwe week.
Gisteren was het sinterklaas en kan zeggen de kindjes waren erg blij met hun geschenken.
Want ze hebben zoveel gekregen dat ze niet weten wat ze eerst moeten gebruiken maar ze hebben al een oplossing gevonden gewoon beetje met alles spelen.
Hihihi slimme kindjes.
Bij mij en mijn vriend heeft hij niet gekomen spijtig maar dat geeft niet want kerstmis is aan het naderen.
En zal terug geschenken zijn.
Ik zelf heb al paar geschenken al verpakt dat ik al heb dus handig en moet niet op de laatste minuut zijn dan.

Maar ik zal vandaag over deze lipstick praten waarvan ik erg blij mee ben dat ik het heb.


Color riche les roses by blake.
Als je deze wil hebben moet je blake's pure red nemen.
Deze product is super voor te gebruiken en ik denk dat ik deze zal gebruiken voor de feestdagen maar zal nog zien want ik heb er zoveel dat ik niet juist weet wat ik moet nemen.
Ik heb het gekocht in de DI winkel maar ben niet zo zeker van als ze in de kruidvat of andere winkels zouden hebben.
Maar het beste is op de computer is op zoeken waar je het kan kopen.

Het product is exclusieve collectie lippenstiften met een zuivere kleur en extreem comfort.
8uren hydratatie dankzij de rijke textuur verrijkt met vitamine E die uw lippen overvloedig hydrateert en ze helpt beschermen tegen uitdroging.
De formule bevat pigmenten gekozen voor hun kleurintensiteit.
Hult de lippen in een zuivere verfijnd glanzende kleur die niet vervaagt en niet uitloopt.



Hier op de foto kan je zien hoe de kleur mooi aangeef.
Ook kan ik zeggen deze werkt ook heel goed en is zeker zijn prijs waard.
Want ik heb 13.90euro voor betaalt en kan zeker zeggen ik heb er geen spijt van.
Zelf ziet het luxe uit en is nog altijd onder de prijsklasse van 20euro.

De huls van de lipstick is van zwart en mat.
Met een gouden rand eraan met de naam van L'oreal.

Hopelijk zal ze het niet rap uit de rekken halen want anders zal ik een back up moeten doen.
Als je deze nog niet heb moet je zeker is proberen je zal ook versteld staan zoals ik.
En dat meen ik zeker en vast.

Dikke kus en tot later dan.
Xoxooxo

Geen opmerkingen: