vrijdag 28 februari 2014

myléne  producten


 dag vrienden zoals je het ziet heb ik weer fotos erbij gezet.

deze producten kan ik niet meer missen ik hou erg veel van!!!!!
maar ik gebruik alleen als ik weg moet anders draag ik dat niet veel omdat ik graag me huid is gerust wil laten.






deze poederborstel is heel goed voor  uitlopende poeders.

(blush mini bronzing pearls)
deze poederborstel verlies geen haartjes en dat is ook fijn want wie heeft dat graag haar van je borstel in u gezicht of hals? 
uhhhhmmm niemand van de vrouwen.






deze mini bronzing pearls 
 bronzing powder in de vorm van kleine, speelse pareltjes
geeft het gelaat meteen een gezonde, zonnige aanblik
 te gebruiken op het volledige gelaat of om de wangen te accentueren verpakt in een handig doosje dat perfect in de handtas past



poederborstel prijs:16.45euro

mini bronzing pearls prijs:15.20 euro

en deze kan je ook bestellen via mylene dus vrouwen laat u is lekker gaan er mee je zal zeker niet van klagen 








1 opmerking:

Unknown zei

De Bronzing Pearls zijn wok me favoriet! Gebruik ze altijd maar soms laat ik ook graag me huid rusten ;-)