donderdag 24 april 2014

mijn haar producten


 Dag girls vandaag is het een sombere dag.
De bzon wil niet doorbreken en dat vindt ik niet zo tof.
Maar morgen zou het erg warm hopelijk is het zo.
Kijk zal men gedachten verplaatsen en zal is een mooie blog weer schrijven.



Syoss product kan je verkrijgen in de kruidvat voor maar 4.99euro.
Deze is bestemd voor gekleurd haar en of highlights die door de kapper wordt gedaan.
Ik zelf zal deze altijd blijven houden want het is de beste die ik heb voor mijn haar.
Men haar is dun en stijl maar is ik mijn haar met die product was heb ik mooie volume.
Zelf zoals je ziet op de foto links boven zit er zelfs glitters in echt mooie glans.
De syoss experts hebben haarverzorgingsproducten van professionele kwaliteit ontwikkeld om het haar te herstellen als nooit tevoren.
De cellular hair restore technologie, met micronised keratin, concentrated protein & lipid elixir- is de ultieme combinatie van de meeste doeltreffende haarstellende ingredienten.
                            color seal hair bath
                                   zachte reiniging en intensieve verzorging zonder sulfaten.
                                   beschermt tegen kleurvervaging, voor een langdurige kleurintensiteit en schitterende                                      glans.




 Garnier gebruik ik ondertussen al 4jaar al. nooit klachten ervan gehad.
Zelf heb ik een tip gekregen van me kapster.
En die is al je fijn haar heb mag je alleen de punten van je haar doen.
Want je zou te rap vette haar krijgen.
Deze intens voedende créme voor zeer droog of kroezende haar van Garnier Ultra Doux bevat versoepelende avocado-olie en intens voedende galamboter.
De romige en lichte créme smelt ogenblikkelijk in het haar.

 RESULTAAT: het haar is door en door gevoed en uiterst gemakkelijk in model te brengen.
Het is grondig hersteld en soepel.Het voelt heerlijk zacht aan en heeft een onweerstaanbare glans.Het oogt dan ook stralend gezond.

 GEBRUIKSADVIES: rijkelijk verdelen op gewassen handdoekdroog haar, laat 3minuten inwerken en spoel uit.




AAAAAA love this !!!!!!!!!!!!
Deze is me favoriete L'oréal paris hott liss.
de hott liss is een gladmakende spray die je haar 3dagen mooie glans geeft.
Hott liss is een gladmakende spray speciaal ontwikkeld om bescherming te bieden tegen de hitte van een fohn of stijltang.
Bescherming tot 230graden
Haar zacht als satijn
Perfect glad zonder pluis en wegvliegers
Verlengt het stylingresultaat tat 3 dagen

Stijl advies:
spray op vochtig haar
droog dan het haar voor met een fohn
en het laatste het haar in model leggen met u bostel of fohn.



En het laatste dat je ziet.Is mijn hairspray van Syoss.
HET heeft u haar 24u lang verzegelt de glans en langdurig.
Ik vindt dat je niet teveel mag gebruiken want zo ga je haar kapot en te hard haar vindt ik maar niets.
Anders kan je ook en pot lijm op u haren doen.
 dus laat 30cm van u hoofd weg en spuit niet in u ogen!!!!
Zelf zijn er vrouwen die dat gebruiken voor de make up op hun gezicht lang tehouden.
Maar neeeeeeeeen meiden je mag dat niet doen dat is niet gezond en je huid zal zeker gelucht krijgen daardoor krijg je huid dan acne.!!!!!!!!!!!!!!!!Dus meiden vrouwen niet doen hé oké!!!!!!!!!!!

dag meiden hopelijk heb je er weer van genoten. en maak maar de laatste uurtjes nog leuk want morgen is het VRIJDAG hup hup hup naar het weekend toe xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: