zondag 22 juni 2014

Protectyle vegetal f6




Dag girls ik ben terug.
Ik heb effen niet meer kunnen op mijn blog gaan.
Want ik heb me even bezig gehouden met mijn kindjes en had ook veel huishouden.
Dus nu kan ik er weer op.
Want mijn vriend en mijn oudste dochter zijn naar het voetbal gaan kijken van Belgie tegen Rusland.
En de kleinste meid bij mij. 
En ze helpt een beetje mee met mij.




 Zoals je ziet heb ik een product van yves rocher.
Deze heb ik een tijdje geleden gekocht.
Want ik had geen product meer voor de zon.
En vind dat het noodzakelijk.
Huid laten verbranden is niet gezond en heb al veel gelezen en ook gezien op tv want dat al kan doen als je niet beschermd bent tegen de zon.
Deze product noemt Protectyl Vegetal diepbruinende zonneolie F6.
Het heeft een aangename geur af.









een olie die zintuigen prikkelt en die uw doffe huid een mooie diepgebruinde teint geeft.
Dankzij de fijne samenstelling en de aangename geur van de diepbruinende zonneolie f6 straalt uw gebruinde huid weer en voelt ze satijnzacht aan.
Zelf is het aan gemakkelijke dopje voor open tedoen.
Want sommoge moet je zo hard aan trekken of op duwen dat je opeens zoveel uikomt.
Maar deze loopt gemakkelijk uit de tube dat je bijna niet moet op duwen.
Deze moeet je wel mooi uitsmeren maar erg veel moet je ook niet gebruiken want heb het al paar keer gebruikt en je zou zeggen dat het nog nieuw is maar dat is niet azo.

Onder medisch toezicht is het getest.
En je weet yves rocher is van plantaardig dingen gemaakt en niet van dieren.
Plantaardige bestanddelen o.a. gezuiverd aphloia extract, macadamia olie, betacaroteen.
Pluspunt de melk is verrijkt met betacaroteen voor een extra intens en stralend bruine teint.
En vindt een toffe product voor tegebruiken dat ik altijd deze zal blijven behouden.


Dus meiden laat je huid lekker genieten van de zonnecreme of olie en niet laten verbranden.
Want je zal kan verbrand zijn dat je erg slecht kan van worden en zal ook niet goed zijn voor u huid want messchien zal het nog niet uitkomen maar kan je het later als je ouder komt wel weten wat de gevolgen zijn.


Wat kunt u er zelf aan doen?

Mocht u desondanks toch verbranden in de zon, dan kunt u een aantal maatregelen nemen waarmee u de schade beperkt en de klachten vermindert.
  • Ga direct uit de zon als u merkt dat u verbrandt
  • Smeer uw huid in met een product voor na het zonnen
    De meeste merken zonnebrandmiddelen hebben een dergelijk after-sun product in het assortiment. Als u twijfelt welk middel u het beste kunt gebruiken, kunt u overleggen met de drogist of uw apotheker
  • Als u veel pijn heeft, kunt u de huid koelen met vochtige doeken of een pijnstiller gebruiken
  • Calaminelotion en lotions met aloë vera kunnen verlichting bieden
  • Blaren niet doorprikken of op een andere manier kapot maken
  • Bescherm uw beschadigde huid tegen de zon met voldoende kleding
  • Is het ernstig en wat kunt u verwachten?

    Snelle veroudering 
    Zonnestralen leiden tot een snellere veroudering van de huid. Mensen die vaak zijn verbrand of langdurig bruin zijn geweest, zullen sneller rimpels en plooien in de huid krijgen. Deze veroudering van de huid treedt pas na jaren op.

    Huidkanker 
    In de jaren zeventig en tachtig was er nog niet veel bekend over de effecten van zonnebrand. Veel mensen dachten dat verbranden er nu eenmaal bij hoorde en dat het noodzakelijk was om bruin te worden. Bruin zijn was en is nog altijd een cultuurverschijnsel. Bruin terugkeren van een vakantie was en is in.

    Momenteel is er veel meer duidelijkheid. We weten dat bruin worden, en zeker verbranden, gepaard kan gaan met gezondheidsrisico’s. Het aantal gevallen van huidkanker stijgt de laatste jaren. Waarschijnlijk is dit het gevolg van het zongedrag uit de zeventiger en tachtiger jaren. Inmiddels is ook gebleken dat zonnebrand niet leidt tot sneller of egaler bruin worden.

    Hoewel de kans nog steeds klein is dat mensen huidkanker krijgen van zonnebrand, is het verstandig om regelmatig de huid te controleren. Moedervlekken en pigmentvlekjes die gaan jeuken, bloeden of veranderen van vorm, grootte of kleur zijn verdacht.
    Bij vermoeden dat de moedervlek groter wordt, moet men deze meten om daarmee de groei vast te stellen. Als u een dergelijk plekje bij uzelf ontdekt, kunt u dit het beste even door de huisarts laten bekijken. U kunt daarvoor een afspraak maken bij uw huisartspraktijk. De meeste typen huidkanker die ontstaan door te veel zon zijn goed te behandelen.

Dus meiden bescherm u huid erg goed hé.
Maar ik zal jullie nog laten genieten van de laatste uurtjes verlof en maak er nog een mooie zondagavond van dadada lieve meiden xoxoxo

Geen opmerkingen: