dinsdag 10 juni 2014

viva brazil

 Halo iedereen!!!!!     Zoals je ziet staan er 2 dingen van mij en de andere dingen zijn van mijn vriend.



Het eerste is lippenbalsem van essence. En de 2de is nagellak.
Ik heb maar de blauwe gekocht omdat ik dat de mooiste vind.                                    VIVA BRAZIL

De lippenbalsem geeft geen kleur af maar geef een zachte gevoel af.
Je zou kunnen zeggen dat het voor de kindjes zijn maar dat vindt ik ook!
En denk dat ik het ook zal geven aan mijn 2 kindjes.
Maar ze dat zullen horen zullen ze erg blij zijn ermee.

De 2 is is de blauwe nagellak.
Deze heb ik uitgetest op mijn teen nagels en heeft een donkere kleur af.
Zelf vindt ik het mooi aan mijn voeten want ik hou niet zo van felle kleuren aan mijn voeten.








Vindt het wel tof dat ze ook iets doen voor het voetbal.
Want het is wk in brazilie.
Maar ze zeggen voetbal is alleen voor mannen maar dat is zeker geen waar.
Ik zelf zal wel de rode duivels steunen.
En doet het niet voor mijn vriend maar ben trots dat het ver geschopt hebben.
Nu zitten ze voor 3weken in brazilie maar hopelijk komen ernog meer weken.
Mijn vriend is gek op voetbal en dat gun ik hem zeker.
En daarom heeft hij een bal gekocht met de kleuren van belgie .
Plus 3 energy drankjes en een doosje snoepjes die onder tussen al op zijn na 3dagen.
Van mijn vriend en de kindjes.
Maar het is tof dat ze make up gemaakt hebben en daarvoor verdienen ze een dikke duim ESSENCE.
En vinden jullie dat ook tof.
Ik zeker zo kunnen we ook beetje genieten ervan.
Zelf mijn vriend vind het tof dat ik het heb gekocht.
Maar mijn gezin is er al klaar voor het wk en jullie ook?

                                         

En dat is het nog wat je kan kopen van essence                                  viva brazil.
          Dus meiden ik wenst jullie een goeie nachtrust en een dikke zoen xoxoxo

Geen opmerkingen: