dinsdag 27 oktober 2015

plantaardige peeling


Hoi lieve vrienden.
Vandaag heb ik al veel gedaan in mijn huis want nu ik kon.
Met zo weertje is dat supertof en ook dat er niemand thuis was want volgende week is het herfstvakantie.
En als ze allemaal thuis zijn gaat dat moeilijk en kan ik ook niet deftig kuisen.
Maar volgende week zal er ook op sommige moment niet gaan voor een blog te reviewen.
Maar zal zeker mijn best doen.
Want wij hebben ook beetje gepland wat we willen doen in de herfstvakantie.

Maar nu zal ik over iets anders schrijven of praten hihi.
En gaat over deze peeling van Yves rocher.
En dit is de plantaardige peeling met abrikoos van Yves rocher.
Daarvan zal ik meer uitleggen.
Volgen jullie mee??


Zoals ik zei is dat de peeling van Yves rocher.
Deze kan je kopen in al hun fillialen normaal is de prijs 9.50euro maar ik heb hem voor 4.75euro gekocht.
Want ik gebruik elke week 2 keer een peeling.
Maar ik heb is gekeken en de normaal prijs was 5.90euro en dat je het kopen voor 3.50euro in de plaats.
Mss zijn de prijzen weer veranderend maar ik kijk nog altijd is als de prijzen niet veranderen.
En zo te zien waren ze veranderend naar 3.50euro voor de moment.

De tube is van 150ml en is handig voor te gebruiken als je bv in de douche sta of op reis ga.
Voor deze zuiverende lichaamspeeling hebben de onderzoek slaboratoria voor cosmetique vegetale van Yves rocher gekozen.
De peelende werking van gemalen abrikozenpitten.
Het zuiverende effect van essentiele saro-olie en de hydraterende krackt van Mexicaans agavesap uit biologische teelt.


Pluspunt: het verkwikkende parfum.
Het is een aangename peeling.
Zelf is mijn huid er zacht van en geef een toffe gevoel aan.
Deze is zeker zijn prijs waard.
Ik zou aan iedereen willen aanraden 1keer gebruikt zou je nog willen gebruiken ik zeker.
Zlf de créme massa is zalig voor te gebruiken met je vingertoppen inmasseren.
En dan afspoelen naar paar min dat je goed hebt aangebracht aan je gezicht.
Maar ik was bijna vergeten eerst u gezicht vochtig maken want sommige zouden op een droge huid doen en dat mag zeker niet.
Want peeling is wel voor dode huidcellen weg tedoen en vuile bacterien.
En zeker ook niet gebruiken als u huid of gezicht beschadigd is beter vermijden.

Ook is het tof als je lees dat het parabeen vrij is.
Ik laat jullie nog genieten van deze aangenaam dinsdag.
En tot morgen doei lieve volgertjes.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: