donderdag 29 oktober 2015

ontharingscréme voor gevoelige huid


hoi meiden.
Vandaag is het de voorlaatste werkweek voor deze maand.
Zelf is het wel koud buiten maar hoelang het warm is in huis is dat voor mij goed.
En kan ook al iets zeggen zaterdag gaan met de vrienden samen naar de cinema.
En dat zien we allemaal zitten.
En mss komt het op mijn blog wie weet.
Maar daar zal ik niet over hebben.

                                                                          Vandaag gaat het over deze product van de kruidvat.



Deze product heb ik voor mijn grote verlof gekocht.
Want ik wilde iets anders is proberen dan het merk veet.
Maar dat is me toch dik tegen gevallen deze product werkt niet bij mij en dat vond ik niet leuk dus de andere dag een nieuwe gekocht.
En was ook dringend want op reis gaan wil ik niet elke dag opnieuw haartjes wegdoen of zelf gewoon als je niet elke week de tijd heb.
Want deze was ook zoals veet 3a4 weken geen haartjes.
De kruidvat heeft goeie huismerk maar deze was geen topper voor mij.

De tube is rose met een paarse spateltje.
één ding kan ik zeggen het stinkt het product.
en zit geen kleurtje bij alleen maar wit.






Deze is voor gevoelige huid en kan gebruikt worden voor bikinilijn, oksels, benen, en armen.
Maar niet gebruiken op spataders en puistjes en zeker niet te vergeten op beschadigde huid niet doen.

Gebruiksaanwijzing: lees aandachtig het documentje die in de doos of op de doos sta ! belangelijk!.
Met de spatel breng gelijkmatig de créme aan u huid waar het moet.
Zodat het mooi bedekt is.
Dan laat je 3min laten inwerken en vervolgens met de spatel controleren als de haartjes loskomen.
laat nooit meer dan 6 min op u huid.
Als het zorgvuldig weg is de créme mag je met koud water de restjes afspoelen maar niet met zeep.

Ook nooit vergeten de tube goed te sluiten weg tehouden van kinderen.

Je kan het kopen in de kruidvat filliaal voor maar 2.99euro.

Ik wens jullie nog een prettige dag en vanavond gezellig in de zetel kruipen met het dekentje.
En tot maandag daaaaag lieve volgertjes.
xoxoxoxo


Geen opmerkingen: