maandag 2 november 2015

bleu végétal shower gel





Goeieavond vrienden.
Sorry van vorige week vrijdag normaal ging ik schrijven voor mijn blog maar was het opeens helemaal vergeten.
En in het weekend heb ik er niet op gedacht.

Maar nu zal ik het goed maken.
Vandaag vertel ik over deze toffe product van Yves rocher.
Waarvan ik al veel producten van heb en ook al lang ken.
Want de producten van Yves rocher is van plantaardige gemaakt en is zeker niet op dieren getest.








Dit is bleu végétal shower gel.
 van Yves rocher limited edition geweest.
De prijs ervan was normaal 3.90euro maar ik heb 1.95 euro voor betaald.
En dat is zeker tof als je kortingen krijg.
De prijs is niet overdreven ook een low budget.

De verpakking van Yves rocher shower gel is van harde plastiek en heeft een blauwe kleurtje waar ik zo mooi vindt eraan.
het dopje is ook van harde plastiek en is in het zwart en is zeker gemakkelijk voor te gebruiken in de douche.
Je moet erop duwen en ruikt ook heerlijk.
In zo flesje zit er 200ml erin.
Er zitten geen parabenen in.





Neem een verfrissende duik in de zomer met deze fijn schuimende douchegel.
En is normaal voor de zomer maar ik had het vergeten en was nog bezig met andere optegebruiken.
Want anders word het op de duur teveel en wilde eerst alles opgebruiken die openstond.
Maar de bleu végétal ruikt naar zomere cocktail.

En heb voor jullie opgezocht wat er al in zit in de bleu végétal.
Ingrediënten: aqua / water / eau, ammoniumlaurylsulfaat, decylglucoside, centaurea cyanus bloem water, citroenzuur, cocamidopropylbetaïne, parfum / geur, natriumbenzoaat, cocamide MIPA, tetranatrium EDTA, natriumchloride, salicylzuur, bht, kaliumsorbaat.

Maar ik zal jullie nu laten want ik ben zelf beetje telaat ermee.
Alvast een goeie avond toegewenst en tot morgen.
Daaag xoxoxoxo

Geen opmerkingen: