dinsdag 17 november 2015

nivea créme


Hoi iedereen hoe gaat het met jullie?
Ik wil me verontschuldigen dat ik int weekend niets op blog heb gezet en normaal ging ik dat doen.
Maar wegens omstandigheden heb ik niets kunnen online zetten.
Maar heb wel beetje kunnen werken voor mijn blog zoals fotograferen en kijken wat ik moet of zou schrijven.

Maar vandaag gaat het over deze product van Nivea.

Deze Nivea pot is een classicer.
Het bestaat toch al een eindje en bijna iedereen gebruik het.
Ik zal een geschiedenis erbij doen zodat jullie beetje weten hoe het allemaal begon.
Want ik vind dat wel intersant voor te weten en wil met jullie het delen.

Hoe is het allemaal begonnen.

"NIVEA is een van de meest vertrouwde merken in de wereld, en het succes van het merk ligt ten grondslag aan drie gedachtes en één visie. Het begon allemaal in 1911, toen farmaceut en toekomstig ondernemer Dr. Oscar Troplowitz potentieel zag in Eucerit, een emulsie die ontwikkeld was door chemist Dr. Isaac Lifschütz. Eucerit maakte het mogelijk om water en olie te binden tot een stabiele crème, die in eerste instantie werd gebruikt in de medische wereld. Dermatoloog Prof. Paul Gerson Unna waardeerde de expertise van Dr. Lifschütz enorm en introduceerde de man aan Dr. Troplowitz, die gelijk inzag dat het mengsel van water en olie een perfecte basis was voor een cosmetische huidcrème. De crème had alleen nog een naam nodig. Over een naam hoefde Dr. Troplowitz niet lang te denken en slechts te kijken naar de crème. Geinspireerd door de sneeuwwitte kleur, noemde hij de crème NIVEA - dat sneeuwwit betekent in het Latijns. Uiteindelijk betaalden de jaren van onderzoek en creativiteit uit. In december 1911 werd NIVEA gelanceerd en was een icoon op het gebied van huidverzorging geboren. Vanaf het begin was het doel van Dr. Troplowitz om kwaliteitsproducten te leveren die betaalbaar waren voor iedereen. Dat doen we nog steeds met de klassiekers van NIVEA's assortiment en dat zullen we de komende 100 jaar blijven doen."

Maar ondertussen zijn er zoveel producten van Nivea bijgekomen.
Voor jong en oud en voor alle huidtypes.
Ik zelf gebruik deze heel graag en ben zeker blij ermee.

Deze créme is de ideale verzorging geschikt voor alle huidtypes.
Je kan het overal gebruiken waar u huid behoefte heeft.
Aan rijke en milde verzorging.
Deze heb ik gekocht in sluis ergens in augustus waar we samen met heel het gezin en de oma en tante van mijn vriend daar waren.
Ik heb zelf maar 3.35 euro voor betaald en dat is zeker niet veel want als je het bij ons koopt is het wel iets meer.
En de hoeveelheid dat er in zit is 200ml.

Ik wil nog 1 ding zeggen morgen zal er geen review zijn.
Wegens een privezaak dat eerst moet geregeld moet worden.
Maar donderdag zal ik terug zijn met een review over Yves rocher product.
Wens jullie nog een prettige dag verder en tot donderdag dikke kus.
xoxoxo

Geen opmerkingen: