vrijdag 13 november 2015

anti frizz: haarmasker


Dag meiden ik wil even verontschuldigen voor gisteren.
Gisteren heb ik geen review online gezet met een reden.
Ik ben spijtig genoeg mijn fotos kwijt en ook van mijn kindjes maar gelukkig had ik paar fotos van mijn gezin op de pc gezet.
Maar van review schiet er niets over van SPIJTIG genoeg.

Maar ik heb gelukkig was mijn blog voor meer dan de helft al klaar.
Dit is dus de haarmasker van Kruidvat.


Eerlijk ik ben er zot van ik hou massas van deze heerlijke geur.
Ik hou ervan producten die goed ruiken want wil ook graag dat mijn haar goed ruikt.
Maar ik ben zeker dat er nog mensen zijn die ook zo denken zoals ik.
Deze anti frizz masker van Kruidvat is zeker ook zijn geld waard.
De heerlijke geur is van pomzgranate extract.
De werking is ook goed.

Geef extra verzorging aan je droge en pluisgevoelige haar met het Kruidvat fruity botanicals anti frizz masker.
Dit masker verrijkt met granaatappelextract en parelproteinen geeft je haar extra hydratatie en maakt het stralend gezond.
Je droge en pluisgevoelige haar voelt weer heerlijk verzorgd zacht en soepel aan!

Gebruikaanwijzing:
Het masker in handdoekdroog haar licht inmasseren.
Circa 10a15 minuten laten inwerken en vervolgens goed uitspoelen.

In dit potje zit er 250ml in en in het potje zit er nog een dekseltje in dat de product tegen houd als je perongelijk zou laten vallen.
Maar als je het laat vallen zoals ik heb gedaan zal het nog niet kapot gaan want is van plastiek en dat gaat nog niet gemakkelijk kapot.

Morgen komt er een extra review maar daar zeg ik nog niets van.
Ik wens jullie nog een fijne vrijdag toe en morgen.
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: