donderdag 5 november 2015

evidence parfum




Dag meiden vandaag zijn we al terug donderdagavond.
Bijna weer weekend en maandag moeten er veel weer werken of naar school.
De herfstvakantie heeft zeker rap gegaan maar was zeker leuk.
Samen met mijn gezin hebben al zeker leuke dingen gedaan.

Volgende week zal ik er een blog schrijven en ook van mijn reis dat ik in juli gedaan heb.
Maar vandaag vertel ik over Yves rocher hun parfum dat ik heb gekocht in september.

En ga nog 1 ding zeggen voor de meiden van belgie in het weekend zou het mooi weer zijn 20graden zijn.
Hopelijk want ik hou zeker niet van de koude en als het warm is buiten voel ik me super goed zoals de meeste.



Deze parfum is van Yves rocher kost normaal 35.90euro maar ik heb het voor 14.95euro betaald.
Dus 20.95euro gespaard.
Maar soms krijg je mooie kortingen en dat hou de meeste meiden ervan.

De verpakking is heel mooi zelfs vindt ik het een luxe product.
Want het bottel is super mooi en heeft toch een prachtige uitstraling.
het doosje is licht roze.
De naam van deze pareltje is Evidence bloemig groen chypre-achtig.
Comme une evidence
Een lichte, frisse bloemengeur uit de light floral geurfamilie met een chypre basis.
Viooltjesblad, roos, jasmijn en lelietjes van dalen zorgen voor een lieflijke, transparante geur waar liefhebbers van heldere bloemengeur zeker van zullen genieten.
Het verstuivertje zit er 50ml in.

Er zijn van die momenten dat alles ineens helder, simpel en juist is.
Volmaakte en buitengewone momenten waarin u zich omgeven voelt door een gevoel van harmonie en evenwicht.
Beleef het ook.......

Maar als je de parfum niet wil of je heb er te veel en toch wil je de geurtje hebben kan je ook kiezen tussen nog andere 3 producten ervan.
1 geparfumeerde deodorant 100ml
2 geparfumeerde bodymilk 200ml
3 geparfumeerde bad- en douchegel. 200ml

Dus je kan altijd kiezen wat je wil.
Zelf mijn jongste meid hou ook erg van deze parfum en soms doe ik er op haar kleertjes als ze naar school gaat.
Maar ik doe 1 keer stuiven op haar truitje want dat is anders te zwaar voor haar voor meisje van 3.
De oudste in tegen hou er niet zo van dus doet ik het niet bij haar want dwijnen doe ik zeker niet dus zij krijg dan van de kindjes erop dan.

Hopelijk heb ik jullie een toffe review gegeven.
En messchien kom er 1 review in het weekend maar ben niet zeker want morgen ga ik naar mijn schoonmoeder.
Maar anders is het dinsdag weer 1 online.
Ik wens jullie nog een prettige donderdag avond.
Dikke kus xoxo

Geen opmerkingen: