dinsdag 10 november 2015

anti frizz shampoo


Dag meiden vandaag is terug dinsdag.
En normaal ging het ook regen maar ik heb nog niets gezien en mag ook zo blijven.
Want ik vind dat niet zo prettig en is zeker niet aangenaam voor daar door te lopen.
Maarja we kunnen het niet tegenhouden spijtig genoeg.
Morgen is het zelf een vrije dag voor iedereen want voor ons in belgie is het wapenstilstand.
Dan herdenken we aan de soldaten die gesneuveld zijn in de oorlog.

Maar ik zal me kunnen bezig houden met mijn gezin hopelijk is het mooi weer morgen dat we kunnen gaan wandelen.
Of anders zal het thuis gezellig iets doen.

Maar kijk vandaag zal ik het niet het weer of iets anders hebben maar over Kruidvat product hebben.
Volgen jullie met mij mee????




De anti frizz shampoo van kruidvat ruikt heerlijk.
Ook moet het niet heletijd van een bekend merk zijn want deze doet zeker ook zijn werking echt waar.
Ik zelf zal er nog kopen want zelf mijn kindjes gebruiken het soms.
Merk kruidvat breng ook goeie producten en dat mag zeker gezegd worden.3
Sommige durven soms dat niet tekopen omdat ze bang zijn dat er iets ga gebeuren maar ik kan u verzekeren ik gebruik het ook het merk van kruidvat.
En ik ben er zeker content van het is gewoon goedkoper maar ruikt goed en doet ze werking.
1 maal je deze heb gekocht en gebruikt heb zal je zeggen mmm dat ruikt heerlijk.
Zelf heb ik de conditioner ervan en is ook super goed.

Maar de droge haren en de pluisgevoelige haar gaan wel zeker weg.
Want ik moet niet veel meer met mijn stijltang in mijn haren zitten.
Geef extra verzorging aan je droge en pluisgevoelige haar.
Kruidvat fruity botanicals anti frizz shampoo.
Is helemaal het zelfde als de haarmasker dat ik de vorige keer vertelde.
In deze shapoo zit er 300ml in en is wel handig voor te gebruiken zoals in de douche.
Als je het moet opendoen is het handig je moet vanboven duwen op de paarse dop.
En dan gaat het aan 1 kant open.
De vloeistof is lichtgeel met kleine glinsters erin maar je moet goed kijken ernaar.
De prijs ervan is zeker niet voor omver tevallen.
Wel heb ik spijtig genoeg de prijs niet meer.
Maar is zeker ook zeker low budget.
Ik ga wel elke keer veranderen van product voor mijn haar.
Want ik weet als je altijd de zelfde gebruikt zou de werking niet meer gaan lukken en moet je is veranderen ook.

Ik wens jullie nog een prettige dinsdag toe en tot morgen dan.
Morgen gaat het over garnier.
Dikke kus xoxo

Geen opmerkingen: