donderdag 26 november 2015

silky touch blush


Goeieavond iedereen.
Vandaag is het de laatste donderdag van november.
Ik ben heel blij dat november bijna gedaan is want ik wil zo rap mogelijk dat het weer lente is.
En ik denk dat er nog mensen zijn die er zo over denken.

Zelf heb ik bijna heel de ochtend bezig geweest aan mijn blog voor foto's te maken en dingen opschrijven in mijn boekje wat ik zeker niet mag vergeten.
Ook is het helemaal geplant in mijn agenda wat ik moet doen of wat ik moet opschrijven.
Want sommige dagen moet ik zeker zijn als het zal lukken en wanneer het past voor mij.
Want ik heb nog andere dingen die ook belangerlijk zijn voor mij of het gezin.

Maar vandaag heb ik weer 1 klaar staan voor aan jullie voor testellen.
Dit pareltje is de 90 summer dreaming van Essence.
En die de naam silky touch blush heeft gekregen.
Ik zelf hou niet van die extreme blushen die goed kan zien want daarvan moet je dan oppassen.
Want je zou een clown zijn en dat wil geen enkel meisje hebben.

Het is een aangename blush voor te gebruiken.
Het is een zijdezachte huid.
Frisse uitstraling is essentieel voor elke stijl.
Met silky touch breng je natuurlijke accenten aan op je wangen in zachte en in heldere tinten.

Zoals je ziet heeft het een mooie doorzichtige doosje met een golvende teking in de blush.
Het zeker een lowbudget en betaalbaar.

Hier ziet je hoe licht het aangeef op je wangen.
ook gebruik ik deze graag en wil deze veel gebruiken als ik me amper gesminkt ben.
Want ik heb dagen dat ik niet te veel wil gesminkt zijn.
Dit zijn de ingredienten wat er in zit in de blush.

Maar je heb nog keuze uit nog andere blushen van Essence silky touch blush.
Zal ze voor jullie opnoemen.
10 adorable
20 babydoll
40 natural beauty
70 kissable
80 autumn peach
En als laatste de 90 summer dreaming deze dat ik heb.

TALC, MICA, ZINC STEARATE, MAGNESIUM CARBONATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, P-ANISIC ACID, ALUMINA, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6/RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Maar ik wens jullie nog een fijne donderdag avond toe en tot morgen dan.
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: