woensdag 17 februari 2016

NYX komt naar belgie

Hoi iedereen.
Hoe gaat het met jullie nog?
Ik ben eventjes tussenuit geweest maar ben terug.
Er zal niet elke dag een review online komen wegens dat ik niet elke dag kan tijd maken ervoor maar zal alles aandoen voor weer meer online te komen.

Ook heb ik goed nieuws voor de belgische meiden.

Zoals ik zei is er goed nieuws.
Binnenkort de merk NYX ook naar belgie waarvan je niet meer zal moeten bestellen.
Want het komt naar belgie en voor de meiden die graag van make-up hou of deze product gebruikt zal kunnen voortaan naar de winkel gaan.
Deze merk is razend populiar bij de beauty bloggers maar ook bij de meiden die geen beautyblog heeft.

Dat lees je goed. Niet zomaar een stand in een multimerkenwinkel, wel een volledige boetiek gevuld met eigen producten. Tot nu toe kan je NYX productenkopen op Douglas.nl, maar daar is het aanbod jammer genoeg erg beperkt. Dat het merk bij ons momenteel - zelfs online - moeilijk te verkrijgen is maakt het dubbel zo spannend dat het binnenkort haar eigen winkel krijgt.

 NYX bevestigt officieel dat het haar Belgische filiaal nog voor de zomer van dit jaarzal openen. Waar en wanneer dat precies zal zijn, verklappen ze nog niet. In afwachting van die info kan je hier alvast een kijkje nemen naar het volledigeaanbod. Leuk weetje: het merk is bovendien cruelty-free en wordt dus niet getest op dieren.

Houd zeker ook hun Instagrampagina in de gaten voor de laatste nieuwtjes.

Hopelijk zal het rap komen.
Ook wilde ik deze goeie nieuws delen met jullie dat je deze kan opvolgen wanneer het uitkomt in belgie.
Maar ik zal het laten weten aan jullie als ik meer weet wanneer en waar het zal zijn.
Dus hou deze blog goed in het oog want ik zal het zeker een review van schrijven met details enal.
Ik wens jullie een fijne woensdag middag toe en geniet nog maar van de zon die warmte geef.
Dikke kus xooxoxo



Geen opmerkingen: