dinsdag 9 september 2014

2 deel A&M producten



Dag meiden vandaag is het weer een zonnige dag.
En daarvan zal ik zeker van genieten nu we nog kunnen.
Gisteren heb ik verteld van 2 producten van A&M products.
100 biologisch.

Vandaag vertel ik van de 3 andere producten.
1 rozenolie
2zwarte zeep
3ghassoul poeder







 


 De eerste dat ik voorstel is de rozenolie.

Rozenolie is rijk aan vitamine A&C.
Vitamine A zorgt voor vertraging van de effecten van de huid veroudering.
Bevat ook vitamine E en de vetzuren omega 3en 6.
En is voor iedereen jong en oud of alle huidtypes.

De olie kan je voor verschillende manieren gebruiken.
Voorbeeld voor:  droge huid
                            littekens
                            brandwonden
                            huidontstekingen
                            huidschade zoals van de zon
                            huidveroudering
                            rimpels

Gebruikaanwijzing: op u huid aanbrengen en goed insmeren.
En je kan het gemakkelijk aanbrengen want het is met een rollertje.
De verpakking is van glas dus pas op dat je het niet laat vallen!!!
Het is een toffe flesje voor te gebruiken want neem niet veel plaats in en is klein.
Daar zit er 10ml in.


De 2 is zwarte zeep.
Kan je gebruiken voor douche,bad of het stoombad.
En kan overal aangebracht worden op u lichaam.
Met cirkel bewegingen worden ingesmeerd.
En met behulp van een peeling of scrub handschoen kan u huid gescrubt worden.

Resultaat:
Elimeert de zwarte zeep alle onzuiverheden.
Zelfs de diepste onzuiverheden.
En laat de huid zacht soepel en gehydrateert achter.
Zorgvuldig afspoelen en daarna het lichaam insmeren met argan olie.
Die argan olie heb ik gisteren uitgelegd.

De zwarte zeep is niet gemakkelijk voor te nemen.
Ik doe het het simpel.
Met mijn 1 hand heb ik mijn washanddoek aan en de andere kant neem ik beetje met mijn blote hand.
En dat doe ik op mijn washand en wrijf ik voorzichtig open met lauw water.
Daarvan moet je niet veel gebruiken ervoor.
Het potje is van plastiek en handig te gebruiken.
Daar zit er 200gr in.


 De 3 is de Ghassoul poeder.

Ghassoulof rassoul is afgeleid van het werkwoord rassala.
Vertaald schoonmaken.

En is te gebruiken voor:
gezichtmasker
haarmasker
lichaamspakkingen

En als alternatief voor zeep, douchegel en shampoo.
En is goed bij allergieen en huidproblemen zoals eczeem en psoriasis.
Zuivert, ontspant en verkwikt het lichaam op natuurlijke        
wijze.

Gebruikaanwijzing:
Voor gezichtmasker neem je 10gram.
Lichaamverpakking 140gram maar je kan minder of meer gelang u eigen voorkeur.
Vermeng het in een bakje met heet of kokend water.
Het neemt 4 keer in volume toe door het toevoegen van water.
Voor gebruik eventueel nog een keer heet water toevoegen.
Zeer warm aanbrengen voor een weldadige werking van de pakking of masker.
Ongeveer 10-15 minuten laten intrekken en vervolgens afspoelen met lauw water.
Na het drogen de huid of het haar insmeren met A&M argan olie die ik gisteren ook heb voor gesteld aan jullie.
Tip u kunt ook reeds in u masker een eetlepel A&M argan olie toevoegen.

Deze potje is ook van plastiek en handig.
Daarvan zit er 250gram in.

De ingredienten van de producten:
rozenolie: 100% rozenolie
zwarte zeep: zwarte olijven, olijfolie en water
ghassoul poeder: 100% marokkaanse lava klei

Ik ben erg blij met deze producten en zal jullie ook van laten genieten dus ga gerust is op hun site en bestel ze ook.
Echte aanrader.
Beauty's geniet nog maar van het zonnetje en tot morgen dadada xxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: