dinsdag 30 september 2014

MeMeMe cosmetics



Dag meiden vandaag is het weeral dinsdag.
De laatste dag van september.
Het gaat zo rap dat we aan het naderen na de feestdagen.
Ik gaat stilaan kijken voor paar geschenken tekopen.
Want ik doe dat altijd op voorhand samen met mijn vriend.
Vandaag vertel ik over deze 2 mooie producten van MeMeMe dat ik een tijdje geleden heb bemachtigd.






 Zoals je ziet stel ik 2 nieuwe producten aan jullie die ik een tijdje geleden heb kunnen bemachtigen.
Dit is de eerste dat ik zal vertellen aan jullie.

Flawless face loose powder translucent.
Van MeMeMe.
De kostprijs is 9.95euro en de inhoud ervan is 12gr.
De verpakking is erg mooi.
Zwarte plastieke deksel en doorzichtig potje.
Met licht bruike bedrukking en sierlijke tekening erbij.

 Daarbij zit er een zachtige sponsje ( puff ) bij voor aan tebrengen aan u gelaat.
En je ook zoals je ziet zit er daar nog iets bij?
Een dekseltje met gaatjes voor de poeder.
Zo gaat je niet te veel poeder aan je sponsje hebben en gaat de poeder ook mooi blijven zitten in het potje.
Ik vindt het aangenaam voor te gebruiken want je kan het gemakkelijk meenemen voor u bij tepoederen.
En is ook niet te donker en gaat u gezicht niet blinken ervan.
En als je ziet dat je huid begin te blinken kan je met deze wegwerken.
 MeMeMe zegt;
Een echte musthave wanneer je er zeker van wil zijn je foundation de hele dag mooi blijft zitten.
En niet teveel gaat glimmen.
De translucent flawless face loose powder van MeMeMe.
De losse, kleurloze poeder is heel licht en zacht.
Verstopy je huid niet en heeft kleine pigmentdeeltjes die je gezicht mooi oplichten.

Echt een handige ding vind ik.




Dat is de long wear satin lip cream.
China Rose 05

De MeMeMe lip cream china rose is een luxe lipstick.
Die je lippen een supermooie zacht roze kleurtje met een prachtige glans geeft.
De lip cream lipsticks zijn heerlijke en romige, lekker longlasting hebben een subtiele vanillegeur.




Maar verzorgt je lippen ook nog eens dankzij de toegevoegde vitamine E en sheaboter.

De prijs vervan was 7.50 euro
Maar spijtig genoeg gaat deze uit de assortiment.

Ik zelf ben er blij mee want deze geeft natuurlijk een aangename geurtje af.
En smaakt wel goed en je lippen komen erzacht van.
Wel min puntje is ze zeggen dat het lang blijf zitten maar dat is niet zo.
Als je eet of drink gaat het spijtig genoeg weg.
Maar je kan het altijd bijwerken hé.
En zo zie het kleurtje eruit als je het op u lippen doet licht roze mooi hé echt een zachte kleur.

De mooie verpakking is natuurlijk in het donker grijs.
En met zwarte sierlijke tekening waar van ik het erg mooi vindt.

Daarvan heb ik ook een kleine uitleg over MeMeMe zelf.
MeMeMe cosmetics is afkomstig uit Engeland en is een heel mooi en betaalbaar.
Merk dat zich voor haar producten heeft laten inspireren door Griekse godinnen en de Renaissance periode.

Ik zelf ben er superblij mee met mijn 2 mooie schattige producten.
Hopelijk was het tof voor te lezen.
Dag lieve beauty's.xoxoxo

Geen opmerkingen: