donderdag 25 september 2014

beautifying lip smoother




Dag meiden vandaag zijn we donderdag weer.
Bijna weekend!!!
Joepie want ik mis toch mijn vriend(jochen) overdag.
Maar kan me bezig houden met mijn huishouden en mijn kleinste prinsesje is nog bij me.
Vandaag vertel ik over een lipgloss van Catrice.
Een tijdje geleden heeft Catrice zijn assortiment veranderd.
Wel niet alles maar toch een deel ervan.
En ook als ik het wist dat ze ere lagen was ik toch rap bij.
Want ze waren nog de rekken aan het vullen en had het al mee.
En mijn vriend vondt het zo grappig wat ik deedt en hielp met keuze te maken.
Echt een lieve schat van een man.




 De beautifying lip smoother is een aanvulling op elke natuurlijke make-up look.
Een subtiele kleur in pastelroze en zachte nude tinten met een glanzende finish zorgen een mooie,verzorgde look.
De lip smoother egaliseert zichtbaar fijne lijntjes rond de lippen voor een egaal resultaat.
De flock applicator tube maken het concept rond.


Echt een toffe tube voor te gebruiken.
En zeer handig en praktisch voor mee tenemen in u handtas.
Neem ook niet veel plaats in.
De verpakking is mooi klassiek en ook niet te druk.
Het dekseltje van de lipgloss is van plastiekzilver met zilver bedrukking.
En als het leeg begin tegaan kan je het gemakkelijk oplooien tot er niets meer in zit.
Maar als je de deksel afdoet moet je met deze zalige sponsje op u lippen meegaan.

 Maar vergeet niet dat je klein beetje op de tube moet drukken dat er iets uitkom voor op u lippen tedoen.
Anders zal het niet veel helpen.
Op deze foto kan je het zien dat ik erop duwde.

Daarvan heb je kieze uit 3 vzerschillende kleuren.
010 sweet caramel
020 apricot cream
030 cake pop
En ik heb de 010 sweet caramel een heerlijke geurtje dat je zelf u lippen mee kan aflikken.
Ik zal het wel niet laten voor er nog te kopen( hihihi ).

Maar kijk ik zal jullie laten want zal ook nog beetje verder doen met het klaarleggen voor vanavond en dingen voor mijn blog ook.
Doei lievertjes xoxoxo

Geen opmerkingen: