donderdag 30 oktober 2014

eyeliner pen & volume mascare van essence



Dag meiden.
Vandaag was een raar weertje want eerst was het koud dan begon het te regenen.
Maar de middag was het warm aan het komen dat ik me wast buiten kon hangen.
Gewoon zalig.
Ik zelf heb bijna 2uren aan mijn badkamer gezeten en niet voor me make-up.
Maar voor de grote kuis te doen en kan zeggen ik was ook kletsenat.
Maar vandaag vertel ik oveer deze 2 producten de eyeliner pen en de volume mascara van Essence.
En als versiering een doodskop voor halloween.



Deze twee zaten samen voor de prijs van één.
En dat kon ik een tijdje geleden bemachtigen.
Je kon ze vinden in al de fillialen van kruidvat.
Maar nu zal je ze niet te samen kunnen kopen spijtig genoeg.
Maar messchien dat je ze toch nog kan vinden te samen.
Dat zou handig zijn.
Want voor deze eyeliner pen kost het 2.59euro.
Ik zelf gebruik graag deze pen want je kan het goed aan brengen aan de ogen vindt ik.
Wel zal ik eerlijk zijn deze gebruik voor de tweede laag aan tebrengen en voor de fouten aan te passen.
Want perfect kan ik niet iemand dat da voor leer of langer gebruik zal het beter kunnen.
En dat geef ik toe van me zelf.

Ik zal kort uitleggen hoe ik het aanbreng aan me ogen.
Eerst gebruik ik de liquid eyeliner en dat is ook van Essence.
De liquid eyeliner geeft sneldrogende en langhoudende resultaten, zowel voor de klassieke als de waterproof variant.
Dankzij de innovatieve flock applicator kan de eyeliner heel precies worden aangebracht.
En dat is een kleine eyelinertje en ziet schattig uit.
Grijze botteltje en zwarte dopje en is klein.
Maar dan voor de foutjes ga ik dan met de eyeliner pen erover.
De eyeliner pen is (extra longlasting) en is zwart van kleur.
De pen is gewoon vindt ik zwart met grijze bedrukking.
En is een stiftje.

De tweede waar ik over zal hebben is de Lash princess volume mascara.
De prijs ervan is 3.39euro.

Koninklijk is het gewoon.
Deze mascara vond ik zo schattig en echt meiden ding.
Ik heb niet getwijfeld voor meetenemen want ik moest toch een nieuwe mascara hebben.
En wilde deze wel gebruiken.

De Lash Princess mascara met het bijzonder gevormde cobraborsteltje.
Die dekt elke individuele wimpers voor dramatisch volume.
Maar ook een prachtige intense blik.
Voor superverleidelijke wimpers te hebben.

Maar als een echte prinses wordt de mascara in een mooi jasje gestoken.
Gepresenteerd in een prachtige jurkje.
Je ziet dat er oranje roze bedrukking op sta.

Ik ben er dol op.
Maar je moet wel twee laagjes geven.
Maar dat is niet zo erg voor mij.
Je komt dat bij de meeste mascara voor.

Zelf mijn kleine meid was er dol op want zij was mee als ik deze heb gekocht.

Hier ziet je de cobraborsteltje fijne haartjes en draai mooi rond de haartjes.
Je kan het zelf goed gebruiken want het borsteltje is dik en je kan het gemakkelijk aanbrengen.

Ik zal jullie nu laten want ik zal rustig na tv nog kijken en een goeie nachtrust toegewenst.
En morgen is het halloween boeoeoeoe.
dikke kus en tot morgen beauty's xoxoxo

Geen opmerkingen: