woensdag 29 oktober 2014

in the nude en de in the buff



Dag meiden vandaag is een saaie dag.
Want het is koud en regend en echt een dag voor thuis te blijven.
Maar dat is aan 1 kant niet erg.
Ik heb me kunnen bezig gehouden.
Want vandaag was het beetje kijken en knippen in de sinterklaas boekjes voor de kindjes.
Zelf heb ik meegeholpen want de oudste was bezig met alles aan te duiden (hahaha).
En de jongste heeft nog moeie mee want zij is nog maar 2jaar.
Maar daar zal ik nu niet over hebben want vertel verder van gisteren.


Gisteren was de w7 In the night palette dat ik over vertelde.
En nu gaat het over de 2 andere.
De w7 In the buff en de In the nude.

Het w7 In the buff eyeshaduw colour palette bevat 12 prachtige kleuren.
Nude/natuurlijke oogschaduws in één mooi uitziend blikje.
Het w7 In the buff palette lijkt qua uiterlijk en qua kleuren op de urban decay naked 2 palette.

En maakt natuurlijke make-up look met één of meerdere van deze geweldige kleuren.
 Inclusief dubbelzijdig oogschaduw en blendkwastje.
Waar ik gisteren ook over had.
De prijs ervan is 6.57euro drie cent minder dan de In the night palette.
Hier ziet je de mooie kleuren.
Vindt je ze niet prachtig?
Ik wel!
Ze passen goed voor nu in de herfst te gebruiken.
De doosje is bruine met donker grijze bedrukking.
Hier heb ik de kleuren mooi naast mekaar gezet in de zelfde volgorde.
En bevat ondermeer de volgende kleuren:
buff
caramel
sand
dust
chocolate
topaz
earth
storm
silk
wave
thunder
en de laatste onyx.
 Echte grappige namen en hoe bedenken ze zo'n namen.

De volgende is de w7 In the nude.
Deze kost ook 6.57euro.
Het doosje heeft een licht bruine tint en de bedrukking is in het goud.








De kleuren dat u hier zien gaat van licht naar donker.
Je kan ze ook gebruiken in de herfst vindt ik.
Maar toch gaan ze meer naar de lente toe.

Ik zelf maak daar geen drama over als ik deze is wil gebruiken dan doe ik dat ook.
En daar ben ik eerlijk over.
Ik zelf ga niet heletijd mee veranderen van de seizoenen.
Want dan kan je heletijd nieuwe kopen en dan lig de andere aan de kant en is dat dan een grote zonde.

Je moet zelf beslissen wat jij wil en luisterd niet naar andere.
Die zeggen wat je moet doen wat zij doen is hun probleem.
En als je het al zelf doet voel je ook beter en kan je eigen ding doen.
En dat komt uit mijn hart meiden.
Ieder zijn mening en doen van laten.

Hier heb ik ook de kleuren mooi bij elkaar gezet.
De mooie nude kleuren van w7.
 latte, angel, venice, marilyn, copper pot, sun kissed, alice, bad manners, coffee cup, mud slide, tokyo, fashionista.

Het is een geweldige combinatie van naakt zindert en mattes.
En de kleur selectie is geweldig met hoog pigmenteerd kleuren.

Zo zie je nog is dat het aan de achter kant ook aan gedduidt wordt.

Ik wens jullie nog een prettige namiddag.
En een goeie avond to.
Tot morgen beauty's en morgen kom iets heel anders op mijn blog.
Geen make-up en ook geen producten maar dat zie je morgen wel daaad.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: