dinsdag 28 oktober 2014

w7 in the night


Dag beauty's vandaag is het een rustige dag voor mij.
Dus hou ik me ook bezig met mijn blog.
Want moet mijn gedachten op iets anders zetten.
Want ik heb dingen gehoord en gelezen waar ik me echt moet in houden voor niet telachen.
Maar trek me niet van aan hihi. 
vandaag en morgen zal ik over deze mooie pareltjes vertellen.
Vandaag 1 en morgen de andere 2.


Vandaag vertel ik over deze mooie w7 palette.
Deze is de w7 in the night.
Smokey shades.

je kan deze alleen maar bestellen via de beauty sites en niet in de winkel.
Ik heb zelf ook ondervonden dat sommige meer of minder vragen gewoonweg verschillen van prijzen.
Dus als je deze wil hebben moet je goed kijken waar je ze zal bestellen.
En de goedkoopste vind ik Alice & Jo want daar heb ik de prijs van 6.60euro betaald.
En sommige vragen meer dan 7euro.
 Echt een schande dus goed kijken als je iets wil bestellen.

De smokey shades van w7 heeft een mooie elegante verpakking.
Blinkende doos in het kleur paars.
Bedrukking is in het goud super mooi.
De doos is wel stevig gemaakt.
Maar dan als je het open doet ziet je dat de 12 kleuren mooi naast mekaar staan.
Van licht naar donker.
Zelf zitten de kleurtjes vast aan de zwarte hoesje.

Maar als je weten is deze de opvolger van w7 in the buff en in the nude.



 Op deze foto ziet je de 12 kleuren.
Ze staan zelf op de zelfde volgorde.
Maar ik zie dat de eerste kleurtje niet goed opsta maar het is een licht kleurtje.

De 12 kleuren zijn in volgorde: Dusty,Atlanta,en Party Pooper zijn zeer lichte roze tinten.
Top Hat,Zarra Matar en Lady Luck zijn felle leuke paarstinten.
Ook de 2 bruine tinten Wonderland en Laura A.
Summer,Abracadraba, Gate Crash en Bologna zijn grijs tot zwarte tinten.
De donkerheidsgraad van deze grijstinten is van links naar rechts oplopend.

In deze mooie w7 palette zit er een kwastje.
En in elke doosje zit er een kwastje in.
Helemaal in het zwart.
Aan de 1 kant is het met haartjes waar er aan de top wit is.
Maar de andere kant is het helemaal zwart en is een klein sponsje.
Met een sponje werk ik niet graag mee.
Maar met de anderekant kan je mooi een smokey eyes van maken.
De kwaliteit van de oogshaduw is top want het breng mooi aan u ogen.
En brokkeld niet af.

Op de achterkant staan de 12 kleuren erop.
Ik zelf vindt ze mooi gedaan.
De w7 is een tof merk en goed van kwaliteit en goedkoop prijsje.
Echt een budgetkwaliteit.
En tijdje geleden kende ik dat nog niet maar door mijn medebloggers heb ik dat leren kennen.

Maar morgen laat ik de andere 2 aan jullie voorstellen.
Dus geniet nog van jullie zonnige dinsdag middag.

xoxoxoxo

Geen opmerkingen: