dinsdag 13 januari 2015

catrice blending



Dag meiden vandaag is het niet zo mooi weer.
Deze morgen was ik helemaal nat want ik moest mijn oudste na school doen.
Maar ondertussen heb ik ook al beetje grote kuis weer gedaan.
Want zaterdag gaan ze normaal de zolder verder afwerken en hopelijk is het af.

Vandaag vertel ik over deze paarse spons van Catrice.



Dit is de make-up blending( spons) van Catrice. De prijs ervan is 4.59euro. Je kan het nauwkeurig gebruiken voor rond de lippen ogen en neus.  Catrice zegt: met dit sponsje breng je make-up supergemakkelijk aan. De ronde kant is voor de grotere gebieden terwijl de tip ideaal is voor het nauwkeurig werken. En zoals ik zeg neus ogen en lippen. En kan je gemakkelijk uit wassen. Want voor ik het gebruikte heb ik het eerst goed gewassen.



Als je het wil reinigen moet je maar alleen water en shampoo gebruiken.
Wel vindt ik het grappig dat het een rare vormpje heeft.
Vinden jullie dat ook??
WAT DOET HET SPONSJE EIGENLIJK: het breng de foundation mooi aan en kan je het mooi open smeren.
En is superhandig voor te hebben.

Spijtig vindt ik dat het iets te stevig is voor te gebruiken.
Ik zal deze niet zo rap gebruiken want ik heb ook 1 van Real techniques en deze is toch wel zachter.
Pluspunten van deze zijn:
Goed schoon te maken
Minpunten:
hard, stevig
Ik zal deze niet rap meer kopen en is beetje spijtig.
Ik wens jullie nog een toffe dinsdag en tot morgen.
Daag lieve bloggers.
xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: