donderdag 22 januari 2015

compacte poeder



Dag meiden vandaag is het de voorlaatste werkdag voor de meeste.
Maar ook was het koud buiten ech voor tevriezen.
Ik verlang zo naar de lente en zelf hoor ik dat veel van de mensen.


Maar zoals je ziet sta er iets anders erop de miss sporty.
Ik heb 2 miss sporty producten en vandaaag toon ik al de eerste ervan.
Aan jullie want het zat samen in een pakje en vandaag en volgende week maandag zal ik over miss sporty hebben.
Normaal kan ik het morgen ook maar zal mijn planning in de war brengen anders.





De miss sporty is mijn eerste setje dat ik heb.
En eindelijk heb ik het kunnen bemachtigen in de action.
Voor maar een klein prijsje 1.59euro.
Je kon in verschillende pakketjes kiezen maar ik heb de compacte poeder en de lipgloss dat ik maandag zal vertellen.

Dit is dus de compacte poeder.
De miss sporty so matte perfect stay powder is een poeder dat alles doet wat je van een poeder verlangt.
Het voorkomt een glimmende huid en zorgt ervoor dat jouw make-up langer blijft zitten.
Daarnaast absorbeert dit poeder ook overtollig olie op jouw huid perfect!

En tuurlijk vind ik een goeie poeder het breng wel mooi en handig aan.
Zelf moet je niet veel gebruiken.
Als je deze wil is het 002 medium.

Het doosje van de compacte poeder is wel stevig en is donker blauw.
Maar is ook stevig over open tedoen.
De bedrukking was in het zilver geschreven.
En toonde toch beetje luxe uit.
Maar als je het opendeedt was het wel goed verzorgt.
Want er zat een sponsje die alles goed houde en ook een plastiekje voor de poeder.
In het mooie doosje zit er zelf een spiegeltje.
Handig vindt ik het.
Want als je wil bij poeder kan je het overal doen.

Maar volgende' week maandag komt de lipgloss van miss sporty.
Want ze zaten samen.

Ik wens jullie nog een prettige avond en tot morgen daag lieve meiden.
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: