maandag 25 augustus 2014

creamy touch oogschaduw duo




Dag meiden.
Sorry dat ik een tijdje niets meer op mijn blog heb gezet.
En zal dat goed maken met jullie.
Vandaag is het ook een saaie weertje heletijd regenen en koud dat het is.
Spijtig genoeg komt de zon niet.
Want we komen allemaal weer zo moe.
En dat willen we niet hé.
De zomer eindigt maar op 21 september.




Dag meiden vandaag vertel ik over de Creamy touch oogschaduw duo.
Van Max & More.
Deze kan je verkrijgen in al de filialen van de action.
En de prijs ervan is 0.75 eurocent.
En echte koopje

De oogschaduw duo is gemakkelijk te gebruiken de multi functioneel potlood.
U kunt het gebruiken als een normale oogschasuw.
Daarnaast is het ook te gebruiken een contour potlood.
Of als basis voor een poeder oogschaduw.
Op de bovenste foto zie u ook dat er een slijpertje bij is.
En dat is zeker handig dat het er al bij zit.
Maar bij elk zo creamy touch oogschaduw zit er 1.

De creamy textuur garandeert een perfecte dekking.
Hiermee kunt u gebruiken als een eyeliner voor gewaagde lijnen of mengen voor een subtiele effect.
En zo ziet hier boven dat je aan elke kant een kleurtje heb.
Echt super handig.
 Hier ziet je de 2 kleuren dat ik heb.
Wit met glitters en grijs met glitters.
Ik vindt dat je wel even moet duwen erop voor een mooie effect.
En je moet paar keer er over gaan voor een mooie effect tehebben.
Maar de grijze met ik niet zo moeite maar met de witte iets meer.
Maar zal het zeker niet weg doen ervoor.
En sommige mensen zijn blij ermee en andere niet.

Maar zal jullie nog effen laten genieten van jullie maandag avond
Daaaag lieve meiden xoxoxo

Geen opmerkingen: