zondag 10 augustus 2014

limited edition catrice




Dag beauty's vandaag is het een slechte dag.
Want we hebben heletijd regenbuien en vindt ik niet zo leuk.
En vandaag is het de laatste dag verlof voor mijn vriend.
Zal wel weer grote aanpassing zijn want vondt het tof dat hij thuis was.
Ik zal vandaag over deze mooie producten praten.
Deze zijn van catrice de limited edition Metallure.
Get the look.
De metallic marbled eye shaduw en de luminizing bronzer.
En kan je verkrijgen van aug tot sept 2014 in al de kruidvat filialen.






De metallic marbled eye shaduw kost 3.59 euro.
c01 metalight

Daarvan heb je er 3 kleurtjes van.
c01 metalight
c02 metalfusion
c03 metallicious
Maar ik heb de metalight ervan.

Expressieve oogmake -up volgens de metallic trend.
De metallic en gemarmerde oogschaduw met hoge pigmentatie heeft een innovatieve zachte poeder structuur.
Die aanbrengen en blenden super gemakkelijk maakt.




Er is keuze uit combinaties van koperachtig roségoud met wit, donkerzilver of stralend goud.
Als afwisseling kun je ook de meerdere nuances blenden.

Ik zelf vindt het prachtige overéén komsten van de kleuren.
Zie hoe mooi het is gewoon super.
Het zit mooi in het doosje.
De verpakking is van harde plastiek die niet gemakkelijk kapot gaat.
Maar het mooiste eraan is dat je het gemakkelijk erdoor kan kijken.
Want van sommige kan je het niet goed zien en moet je het eerst open doen vooraleer je het kan zien.





Hier ziet je hoe de kleuren van de metalight mooi afgeef.
Het goud sprankelend mooi open en dat moet zo zijn.








                  Luminizing bronzer


          Luminizing bronze is c01 shimmer shade.
          Prijs ervan is 4.99 euro.

Golden Glode.
De gebakken koperrosé met goud gemarmerde bronzing poeder.
Geeft het gezicht en de hals een natuurlijke bruine teint en een subtiele gloed.
De poedertextuur met metallic gemarmerd effect is een lust voor het oog.
Ideaal om de zomer te verlengen.




             
         
Hier kan je zien hoe het uitgestreken is op mijn arm.
En je kan kiezen als je het donker of lichter wil.
De verpakking ervan is erg mooi zoals altijd.
Harde plastiek waar je er door kan kijken en kan zeker aansluiten bij de metallic marbled eye shaduw.

Maar deze week zal er nog iets bij komen dat ik heb van de limited edition metallure.
2 dingen nog dat ik nog wil mee delen met jullie.
Maar zal jullie nog laten genieten van jullie zondag.
En vooraleer ik vergeet binnenkort komt er ook een winactie dus kijk optijd naar mijn blog.
Daag lieve beauty's. xoxoxox

Geen opmerkingen: