vrijdag 29 augustus 2014

Lash extension mascara



Dag meiden.
Vandaag is het warm wel aangenaam maar de wolken veranderen wel heletijd.
Maarja dat zijn we wel gewent in belgie.
Zelf is het de laatste vrijdag dat de kinderen nog thuis zijn want maandag begin de school weer.
Joepie mijn oudste mag naar het eerste leerjaar.


Vandaag vertel ik over de lash extension volume mascara.
Deze kan je kopen in al de kruidvat fillialen voor maar 3.99euro.
 Ik zelf heb dat een tijdje geleden gekocht.
Zo blij ben ik er niet mee wegens ze zeggen dat je een mooie effect krijg.
En dat u wimpers een mooie boost geef en mooie lange heb.
Maar dat is niet zo maar blijf het gebruiken onder mijn andere mascara.
Een xxs borsteltje voor xxl wimpers.
Het borsteltje kan je niet plooien en is fijn.
De haartje draaien mooi mee met het borsteltje en is erg fijn gemaakt.
De verpakking is wel hip zwart met zilver dopje.
En heeft niet veel plaats nodig want is lang en fijn.
Wat Catrice zegt:
                           Lash extension mascara wordt gekenmerkt door het bijzonder slanke vezelborsteltje dat moeiteloos elke individuele wimper bedekt met een diepzwarte textuur.
Geintegeerde vezels zorgen voor een wimperverlengd effect.
Wimpers vallen op door hun prachtige lengte.
Volume & krul.
Voor wimpers met een perfecte definitie.

Volgende week kom er iets speciaal op mijn blog dus zeker volgen.
Want zijn zeker aangename producten voor te gebruiken.

Ik wens jullie nog een aangename avond en welverdiende weekend xoxoxo

Geen opmerkingen: