woensdag 6 augustus 2014

Concealer stick




Dag meiden.
Zoals je ziet heb ik een tijdje niet aan me blog gewerkt.
Maar nu zal ik weer meer bezig zijn.
De dagen gaan zo rap dat de kinderen stilaan mogen kijken wat ze willen hebben voor school.
Maar het weertje is vandaag niet zo vrolijk deze morgen heeft het al klein beetje geregent.
Hopelijk is het morgen mooi weer want het is dan mijn verjaardag en dat wil ik vieren in mijn tuin.

Vandaag vertel ik over de concealer stick van Max & More.





De concealer stick van Max & more is een handig ding.
Je zou denken dat het lippen stick is maar dat is niet zo.
Je moet wel goed kijken en lezen.
Want ik had twijfels ervan en gelukkig heb ik gekeken wat het juist was.
Je kan ze vinden in alle filialen van de action.
Voor een zacht prijsje.
Maar Max & more hebben goedkope make up.

De verpakking is simpel maar mooi.
Max & more maken de producten een mooie zwarte jasje met een doorzichtig deksel.
Waar onder meer hun naam op sta.



Deze vindt ik erg intersant.
Wegens dat ik soms onder mijn ogen rode plekjes heb.
En dat kom door dat ik daar meest droge huid heb.
En dat kan soms irriteren voor mij.

Het is zelf niet op dieren getest grote pluspunt.

Met conditionerende formule.
Droogt niet uit en blijft lang mooi.
Laat zich gemakkelijk aanbrengen met je vingers of met een fijn borsteltje.




Deze concealer stick is deep beige.
Highlighter.

Concealer met langdurige en conditionering formule.

Verbergt donkere kringen
Pigmentatie
Roodheid
En imperfecties.
En daar heb ik geen klachten.


Meiden ik ga jullie nu nog laten genieten van jullie dag.
En ik heb nog veel te doen vandaag dus meiden tot dan xoxoxoxo

Geen opmerkingen: