zaterdag 15 november 2014

miss peach


 Dag beauty's vandaag is het zaterdag.
Joepie ik ben zo blij.
Want mijn vriend (jochen) is thuis en de kids.
Ik ben zelf blij dat ik mooi mee ben met mijn blog en dat alles klaar sta.
Wat ik gedaan heb sta al mooi klaar voor te schrijven of gewoon online te zetten dat jullie mijn blog kunnen lezen.
Zelf ben ik bezig met mijn winactie in orde te doen.
Maar kan 1 ding zeggen je zal volgende maand kunnen zien wat je kan krijgen.
Maar zal ook niet lang zijn je zal mijn blog int oog houden.
Want het is kerst winactie.
Dus meiden goed opletten hé!!!

Vandaag zal ik over deze lipstick praten.
Lezen jullie mee???


Vandaag stel ik deze lipstick van essence aan jullie voor.
Deze mooie zachte lipstick is de miss peach nr 67.
De prijs daarvan is 1.99euro.

Lovely lips.
Krachtige en subtiele tinten garanderen een fantasiche kleurexplosie op je lippen.
De hulzen hebben exact dezelfde kleur als de lipstick.
Waardoor het heel eenvoudig is om je favoriete kleur te vinden.
Zelf deze lipstick geeft je lippen een mooie,volle kleur.
Dankzij de romige lipstick kan je in 1 beweging mooi aanbrengen.

En wat ik zeker een pluspunt vindt is dat de lipstick voedt en beschermt.
Met vitamine e.


Ik zelf vindt het niet overdreven als je het op u lippen doet.
Maar ook als je weet zijn het standaardschap van essence groter gekomen.
En alleen de grote filialen van kruidvat kreeg de kans.
Maar spijtig krijgen de kleinere filialen geen grote schappen van essence.
Maar daar maak ik geen drama van.

De lipstick zijn uiterlijk simpel.
Zelf voel je het dat het goedkoop is.
Maar jullie zullen het ondervonden hebben dat ik geen dure make-up koop.
Lowbudget want dure make-up is zelfde zoals goedkope.

En voor mij telt alleen de kwaliteit ervan.
En denk dat de meeste het zelfde over denk als ik.


Maar zoals je de voorlaatste foto zag.
Heb ik op mijn hand gedaan want op mijn lippen zag je het niet.
En trok ook niet zo mooi.
Er zitten glitters in maar je ziet ze niet zo.
Zelf ruik de lipstick heerlijk naar vanille en is erg romig.
Als je het op u lippen doe voel je de zachtheid ervan.

En op de laatste foto ziet u nog een het nummertje van de miss peach staan.
De 67.



Ik zelf wens jullie nog een toffe zaterdag en tot morgen lieve meiden.
Daag.
xoxoxo

Geen opmerkingen: