vrijdag 21 november 2014

eyeshaduw base


Halo meiden.
Vandaag is het vrijdag joepie ben zo blij want dan is mijn vriend weer thuis.
Wel is het koud maar het ging normaal regenen heb ik gehoord.
Maar dat moet ook niet want het maak dan direct donker en saai.
Maar ik zit nu heletijd tedenken want ik zal doen vanavond.
Wel wil ik iets doen met me nagels.
Want zit weer met vol fantasie in me hoofd.
En voor een vrijdagavond moet je niet heel de tijd na tv kijken hé.
Maar wie weet kan het weer veranderen vanavond we zullen zien.
Ik vertel vandaag over deze toffe eyeshaduw base van Essence.
1 dat ik zeker veel ga gebruiken!!!


 De love stage.
Eyeshaduw base is de ster van de show!
Zegt essence.
Dit multifunctionele product zowel als basis voor een concealer als voor je oogshaduw worden gebruikt.
De crémige textuur kruipt niet in de plooitjes van je oogleden.
Oogshaduw blijft langer zitten en de kleur is intenser.
Voor een perfecte oogmake-up die niet kan wachten om een fantasiche entree te maken in de spotlight!

Deze kan je natuurlijk kopen in de kruidvat.
De prijs ervan is niet zoveel maar ik weet het niet meer hoeveel het kost.
Spijtig genoeg.
Maar is zeker niet zo duur.
Deze past goed bij de low budget.
Ik zelf ben erg blij mee dat ik deze heb.
Want breng ook gemakkelijk aan.
Want ik had eerst dien van Catrice maar vondt geen goeie voor te gebruiken.
En was niet goed voor aan tebrengen was iets te hard voor mij.
En wilde graag een andere hebben.
De eyeshaduw base zal een blijver zijn voor mij.
Want je moet het aan brengen met deze applicator.
Zoals bij een lipgloss.
Deze is de cosnova en als je het aanbreng is het niet wit maar licht bruin.
De verpakking is zoals een lipgloss maar is een base voor de ogen.
Een schattig ding voor te gebruiken.
Bedrukking is in het zwart en is van harde plastiek gemaakt.

Ik wens jullie nog een prettige dag nog en maak er een warme dag van want je zal het kunnen gebruiken.
Daaag beauty's.
xoxoxo

Geen opmerkingen: