maandag 17 november 2014

view over mijn gezin

Hallo beauty's.
Vandaag toon ik iets heel anders.
Ik vertel voor het eerst over mijn gezin.
Zal niet alles vertellen want sommige dingen houden we dat voor ons eigen.
Maar de toffe dingen zullen jullie zeker mogen lezen.
Hopelijk vindt je het een toffe verhaaltje.

Ik en mijn vriend(jochen) zijn al bijna 8jaar samen.
Wel ups en downs maar altijd voor mekaar gegaan.
Ondertussen hebben we ook ons liefdesnestje groter gemaakt.
Waar we 2 dochters hebben de oudste dieuwke van 6j en de jongste frauke 2jaar.
Hun namen zijn friese namen.
Dat meisje dat je ziet is dus dieuwke een echte deugniet.
Zij zit nu in het eerste leerjaar.
Deze foto was ze wel nog jonger.
Ik was van haar bijna 19jaar dat ik haar voor het eerst had.
Mijn bevalling was een grote rap want ik heb een half uur daar gelegen in de verloskamer en moest al rap gaan.
Sommige gaan nu denken zij is gestopt met school maar neen ik heb mooi door gedaan met mijn school.
Was wel moeilijk maar heb het wel gehaald want toch heb ik wel 100% voor gegaan.
Zelf mijn vriend wist het dat ik het ging halen en mijn ouders ook en daar had ik grote steun aan.
De meeste dachten ja ze zal het niet halen maar haha ik heb het toch behaald.
Achter school heb ik dan beginnen werken.
Dan ben ik voor 1jaar alleen gaan wonen en dat was niet zo tof.
Dat ik terug naar me ouders ben gegaan.
Ondertussen had ik nog altijd werk dat na een jaar terug bij me ouders te wonen wilde alleen wonen.
Maar het huis was groter dan mijn vorige want het was een appartement.
Mijn vriend was zo blij dat het groter was.
Maar dan was er een grote verassing voor ons.
Al die tijd dat we samen waren en zonder te voelen was ik weer in verwachting en was meer dan 5weken zwanger.
En had niets door zelf mijn vriend niet.
Maar wat ik raar vond einde van december ben ik nog naar de dokter geweest voor controle van bloed enal.
Dat hij niets zag en op alles controleerde.
De week erop achter de feestdagen moest ik op controle bij de gynecoloog en zij zei wist u dat je in verwachting was.
En wij keken van uhhh neeen.
Maar deze kleine meid kunnen ze niet van mij afpakken want zij is mijn alles.
Maar wij hebben wel gewacht voor te zeggen want in die 3 maanden kan er nog altijd iets gebeuren.
Het grappigste ervan was de laatste keer dat ik op controle was zij de arts van morgen zullen we opgang doen.
Dus haar laten komen maar ze hebben het nooit moeten doen.
Want snachts mocht ik na het ziekenhuis rond 04uur was ik daar.
En rond 9uur smorgens was ze daar en weinig afgezien van de pijn.
Zelf de bevalling duurde maar 5 minuten.
En heel alleen want de papa was naar zijn auto omdat een verpleegster zei ja je zou beter kijken voor een ticketje dat je geen boete krijg.
Maar dan zei me vroedvrouw ja waar is u man en ik zei ja hij moest een ticketje in de auto leggen.
En zij zei neen dat moest niet want we gingen een bewijsje geven dat je moets bevallen en daar gingen ze dan niet voor kijken en gingen ze het laten vallen.
Als frauke daar was stond me vriend daar ook opeens en zei ja ik hoorde een baby huilen maar wist niet zo goed als het onze was.
Maar hij kon het niet verstaan dat ik maar 5 minuten nodig had voor haar tewereld tebrengen.
Daar was hij erg trots op dat ik het kon.
Maar achteraf hebben we het gezegd en kijk nu mijn kleine meisje frauke dat daar op de foto nog maar 2 maanden was.
Die nu ondertussen 2jaar is en ook een deugnietje is zoals haar grote zus.

Hier papa met zijn 2 meisjes op de foto.
En dat is getrokken in het stadion van club brugge (belgie).
Van in juli 2014.
De papa wil dat zijn meisjes voor club supporteren.
Maar vindt dat ze zelf mogen kiezen wat ze willen.
Ik denk dat de oudste meer zal voor gaan dan haar kleine zus.
Want de jongste(frauke) hou meer van meiden ding.
En als de papa weg is voor na voetbal te kijken is de oudste(dieuwke) mee.
En de jongste bij mij.
En houden we ook ons bezig samen dingen doen of tv kijken.
Ik ben erg fier op mijn gezicht.
De foto van ik en mijn kinderen was getrokken in de mc donald in oostende op de grote baan.
We hadden honger en papa zei van ja ik stop daar voor te eten.
En zei oké is goed voor mij maar de kinderen van ja joepie.
Wel dat ik ametant vindt dat sommige zeggen ja alé nog een 3de kind maar neen wij willen niet meer.
Of ja wil jij de draagmoeder zijn uhhhh neen dank u.
Zo dingen mag je niet zeggen want 2of 3 kinderen is al een grote taak voor te verzorgen en is moeilijk ook voor je werk als het nog kleine gastjes zijn.
Vinden jullie dat ook.

Ik zal nu afronden want als ik alles moet zeggen en schrijven awel tegen morgen ben ik nog bezig.
En jullie ogen zouden pijn doen van te kijken na het scherm van jullie pc.

Dus meiden hopelijk vinden jullie het tof voor te lezen.
En ik wens jullie nog een toffe maandag en tot morgen.
Daaag meiden xoxoxoxo

Geen opmerkingen: