woensdag 12 november 2014

veet ontharingscréme


Dag meiden ik heb een tijdje niets meer geschreven op mijn blog.
Maar dat kwam omdat ik met andere dingen aan mijn hoofd zat.
Maar ik heb wel foto's getrokken en dingen opgeschreven wat er zeker op mijn blog moet komen.
Want ik hou van dat alles in orde is en dat ik niet meer hoef aan te denken.
Vandaag vertel ik over deze veet.
Iets wat ik graag gebruik.





 Met delicate rozengeur & essentiele olien.
Werkt zelfs op korte haartjes.
Ik zelf gebruik deze al paar jaartjes al.
En ben altijd blij geweest en zelf nog nooit klagen van gehad.
Maar deze kan je vinden in de action maar de prijs weet ik niet zo goed meer ik denk 2.99euro als ik me niet vergis.
Veet ontharingscréme werkt dicht bij de haarwortel.
Dus zelfs bij zeer korte haartjes.
Zo blijft je huid tot een wwek lang glad.

De suprem'essence formule met een delicate rozengeur en essentiele olien is geschikt voor de normale en droge huid.
Voor een zijde zachte en gladde huid.

Een gladde en zachte huid in 3 stappen:
1breng de créme zorgvuldig aan met het gebogen deel van het spatel.
Bedek alle haartjes met een gelijkmatige laag créme.
2laat de créme 3a6min inwerken.
Houd de tijd nauwkeurig bij.
Haal met de spatel op een klein stukje huid de créme weg.
Als de haartjes gemakkelijk loslaten kun je ook de rest van de créme verwijderen.
Afhankelijk van type haartjes kan het nodig zijn om de créme wat langer te laten inwerken.
                                                                Maar NOOIT LANGER DAN 6MIN!!
3spoel de huid af met overvloedig water en droog je benen af.

Is geschikt voor benen,armen,oksels,bikinilijn.
NIET geschikt voor gebruik op de hoofdhuid,gezicht,ogen,neus,oren,de anale en genitale zones.
Maar ook tepels of andere lichaamsdelen niet.
Zelf ook NIET gebruiken op spataders,moedervlekken,littekens,puistjes of beschadigde geirriteerde en zonverbrande huid.

Ik vindt de verpakking zelf erg mooi echt iets vrouwelijk wit met roze.
Het spateltje is van plastiek en aan de 2 kanten zie je roze.
Dat is voor de créme weg te doen.
En kan u verzeker 1 keer je dat gebruik zal je altijd willen gebruiken want ik moet geen andere meer hebben.
Deze is erg handig te gebruiken.
Want met een scheermesje beschadig ik altijd me huid en nu niet meer.
En zijn nu altijd zacht van deze product te gebruiken.

Ik wens jullie een prettige woensdag nog.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: