zondag 16 november 2014

face cleaner

Dag meiden laatste rustdag vandaag.
Ik ben weer vollop bezig met mijn blog en hou me ook bezig met mijn kindjes.
Het weertje is niet zo aangenaam maar wat wil je.
Het is herfst en de winter begin stilaan dichter tekomen.
Deze morgen heeft het al geregend en nu is het bewolkt een weertje voor thuis te blijven vindt ik.
Straks zal ik wafels maken mmmm want is al een tijdje geleden.
Zal daar niet over praten want denk dat er veel mensen honger zouden krijgen ervan.
Vandaag stel ik deze mooie exemplaar aan jullie                                                                                     voor.
                                                                                    Soft&smooth skin.


Dat is nu de face cleaner.
De prijs ervan is 7.99euro echt low budget.
De kwaliteit ervan is ook goe echt waar.
En je kan het vinden in de kruidvat als ze er nog zullen hebben.
Want bij mij lag er niet veel meer.

Maar wat doet de face cleaner?
In minder dan 60 seconden een schone,zachte,stralender en gezonder uitziende huid.
Deze gezichtreiniger verwijdert meer make-up,vuilenolie dan handmatige reiniging alleen.
En gaat super rap af u maku-up.
Het eerste indruk ervan was zal dat wel helpen en goed van kwaliteit zijn ?
Maar ja ik vindt dat het goed werkt geen klachten van.
Maar als ik die doos vast had in de winkel dacht ik ja dat zit hier zomaar los in de doos.
Maar had het mis.
De 2 kwasten, toestel en borsteltje zaten in het roze doos en erg stevig vast.
Het doosje voel erg stevig en is van plastiek roze.
Wel handig eigenlijk & proper.
Heet eerste dat je ziet is een siliconenkwast: masseert en reinigt mild voor een verbeterde teint en structuur van de huid; geschikt voor de gevoelige huid.
De tweede is: zachte,nylon kwast reinigt de porien diep door vet,make-up en onzuiverheden te verwijderen.
En heeft 2 snelheidsinstellingen.
Maak zelfs cirkelvormig beweging.
Pluspunt je kan ze reinigingen de borsteltjes eerst met water nat te maken en dan droog temaken.

AANDACHT/
Je mag niet en zeker niet de Tvorm vergeten!!!
Want dat is zeker en vast belangelijk.

Ik wens jullie nog een toffe rustige zondag en tot maandag.
Daaag xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: