donderdag 20 november 2014

delicate blossom

Dag beauty's vandaag is het donderdag.
Wat ga de tijd zo rap zelfs s'avonds.
Maar aan één kant is dat niet zo erg hoor.
Het weertje is niet zo aangenaam en koud.
Hopelijk klaar het op want gisteren was het ook donker.

Een tijdje geleden heb ik deze mooie poeder gekocht.
En kan 1 ding zeggen ik gebruik het altijd.
Super blij met deze catrice mattifying poeder.


 Dat is de colour correcting mattifying poeder.
010 delicate blossom.
De prijs ervan is 4.59euro.

De ultra fijne,zijdezachte matte poeder corrigeert en egaliseert onregelmatigheden.
Voor een stralende,gezonde finish met een natuurlijke matte look.
De combinatie van 4 verschillende kleuren maakt dit mogelijk.
Roze verfrist de vermoeide teint.
Paars geeft de doffe huid glans.
Groen neutraliseert roodheid en beige ondersteunt de natuurlijke huidteint.
Ik zelf gebruik deze nu al een tijdje.
En ben er blij mee.
Maar blijf niet heel de dag goed zitten spijtig genoeg.
Want ik zie dat de t-vorm begin te glimmen naar een tijdje en heel de tijd moet bijwerken.
Maar bij de meeste is dat zo dat je heel de tijd moet bijpoederen.

De verpakking is van harde plastiek gemaakt en is mooi.
Het deksel is doorzichtig en kan je mooi de kleuren zien.
Aan de achterkant staat de ingredienten en klein beetje uitleg van de delicate blossom.
Ik zal toch deze wel blijven behouden want ik gebruik het al de 4 seizoenen.
Soms gebruik ik ook nog een andere die bij het zelfde is zoals deze maar donker.

Ik wens jullie nog een prettige donderdag en tot morgen daaag lieve bloggertjes en lezertjes.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: