maandag 28 juli 2014

Yves rocher




Dag meiden het is weeral een nieuwe week begonnen. Maar met slecht weer spijtig genoeg.
Zelf de maand juli is bijna voorbij.
Maar vandaag is het een speciale dag want mijn papa is jarig en blaas 53 kaarsjes uit.
Een dikke proficat aan me papa.

Vandaag zal ik me bezig houden met mijn huishouden want ik doet dat meest op de maandag.
Want de zondag doe we graag knutselen of tekenen met de kinderen.



Vandaag stel ik de bodymilk van yves rocher aan jullie voor.
De repair lotion extra dry skin.

De prijs is normaal 10.90 euro maar nu betaal je 5.45 euro.
Daar zit er 150ml in de tube.
En per 100ml 3.63 euro.

Ik en mijn vriend gebruiken deze samen want als we elk een tube hebben vindt ik maar zot voor woorden.
En ook wij kunnen er een tijdje mee weg.







De herstellende bodymilk voor de zeer droge huid.
De huid wordt hersteld en voelt gladder aan.
Deze herstellende bodymilk voedt en herstelt zelfs de droogste huid.
Dankzij herstellende karitéboter.

Dagelijks op het lichaam aanbrengen en goed insmeren op u huid.



Als je het aandoen achter dat je u heb gewassen voelt je extra fris met deze heerlijke bodylotion.
En daarvan ben ik zeer blij mee want als ik me was en me dan afdroog komt heel me lichaam erg droog.
En begin het klein beetje te branden als ik het niet op doe.
Sinds ik ook deze gebruik heb ik minder last van.
Hopelijk zullen ze deze blijven hebben want ik weet dat het allemaal plantaardig zijn.
En geen dingen inzitten doe niet goed zijn voor de huid.

Yves rocher test het zelf niet op de dieren wat ik zeker een grote pluspunt vindt.


Als je deze wil hebben kan je het op 2 manieren eraan.
Op internet bestellen of anders naar de dicht zijnde verkooppunt gaan.
Maar je kan ook met een brief van yves rocher dat je zo kan bestellen maar dat wordt niet zoveel meer gebruikt.

Deze tube is handig te gebruiken want het is voor te duwen.
De deksel is van plastiek gemaakt en is in het groen.
En is een klassieke kleedje aan want daar moet je geen tralala aanhangen.

De lotion is een frisse witte créme die je gemakkelijk kan aanbrengen aan u huid.
En heerlijk ruikt.

Maar ik wens jullie een toffe maandag en tot morgen.
Daag lieve beauty's xoxoxo

Geen opmerkingen: