woensdag 2 juli 2014

haute future catrice



 dag meiden is vandaag een zonnige dag.
Gisteren avond heb ik samen met mijn vriend na de voetbal gekeken.
En kan zeggen het was erg spannend BELGIE tegen USA.
Wij mogen doorgaan en ben zo blij ze doen het erg goed de duivels 2-1 was het maar ze hebben 2 keer 15min moeten bij doen wegens dat er geen doelpunten waren.
Maar zal er vandaag niet heletijd over hebben.
zoals je ziet heb ik 2 dingen van catrice.
Dat heb ik al een tijdje maar zal nu voor jullie meer uitleg van geven.
Deze zijn de limited edition van Catrice.
HAUTE FUTURE





 De toekomstvisioenen
De nieuwste ontwerpen zijn futurisch,edgy en direct.
reflecterende vlakken, holografische materialen en metallic elementen brengen de toekomst naar de tijd.
Deze krachtige digitale look biedt ultieme energie en geeft een buitenaardse uitstraling met kleuren varierend van glanzend groen tot koele zilvernuances.
De nieuwe limited edition haute future van catrice biedt de perfecte make up match voor deze look.
Deze producten worden sterren uit het heelal.




IRIDESCENT TOPPER

Deze heeft een mooie glitters je kan ze mooi openvrijwen met je topje van je vinger.
En je kan ze aanbrengen over u oogschaduw of als highligher.
Het is echt een topper want heeft een 3d effect.
Een mooie glans die het geeft kan gewoon zeggen dat je straal als de zon op u schijn.
je kan ook gebruiken op u hals als je uitgaat en wil schijnen op de dansvloer.
Maar het is ook een sneldrogende roze-gouden vloeistof voor gezicht en lichaam.
Voor een stijle en glam factor.






Ik vindt het een mooie flesje maar als je het laat vallen kan het zijn dat je ze in duizend stukken zal liggen.
Zo iets zie je niet veel het gelijkt op zo geneesmiddel voor de ogen of voor de neus.
En dat vindt ik wel grappig.
De eerste keer dat ik dat gebruikte zal ik te kijken hoe ik moest aanbrengen.
Twijfelen dat ik deed.
Wat zou jullie doen als je dat heb en niet zo goed weet hoe je het moet gebruiken.
Maar tot ik wist hoe het moest!
eerst goed schudden voor het gebruik!.



En dan duwen op het witte dopje voor het vloeistof mee te krijgen.
Dan doe je beetje op u hand en dan kan je met u topje van je vinger.
Het aanbrengen waar u het wil.
Maar als je het op u oogschaduw wil doen moet je extra voorzichtig zijn.
dan je het niet helemaal niet verpest zou wel jammer zijn.
En dat is de C01 IROSEDESCENT
Daarvan heb je maar 1 kleur van.









BLUSH PEARLS

Heeft een mooie glans op u gezicht.
Deze is de sterrenstof.
De roze subtiel glanzende blush pearls geven het gezicht een perfecte stralende teint.
De lichte en luchtige textuur brengt je met het grootste gemak aan met een grote kwast op gezicht en neklijn.
Blush pearls laten je stralen als een ster.
En vindt een mooie uitzicht het doosje.
Gemaakt van plastiek maar ik den k dat goed tegen een stootje kan want het is nog erg stevig.
Zelf mijn vriend vindt het prachtig en zelf niet voor veel geld.
Maar meiden ik zal je jullie laten genieten van het zonnetje.
En geniet maar van jullie vakantie of dagje verlof.
xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: