woensdag 16 juli 2014

gemey maybelline lipstick


 Dag meiden het is weeral woensdag.
Wat gaat de week toch zo snel hé.
En sorry dat ik een paar dagen niet op mijn blog ben geweest wegens probleempjes met de computer.
Zoals je ziet heb ik iets nieuws.
Ik heb het al een tijdje maar ik gebruik het eerst vooraleer ik het op mijn blog doe.












Deze is de Gemey maybelline lipstick.

Ik heb deze kleur genomen wegens ik niet zo aan felle kleuren ben.
En bij deze kleur voel ik me safe.
Ik vindt het een mooie verpakking.
De dop van de lipstick is van harde plastiek.
Waar de lipstick in zit is ook grijze plastiek.
Echt een mooie lipstick maar ik koop het niet voor de mooiheid alleen dat ik veel deze merk gebruik.
Zelf breng het mooi aan op mijn lippen.
zelf een zacht gevoel eraan.
Ik vindt dat de lipstick naar vannille ruik hmmmm.




Als je deze wil is het nummertje 132 sweet pink.
Color Sensational lipstick.

En deze kan je overal vinden in de winkels.

De keuze van een expert: een gammarijk aan kleuren.
Ontwikkeld in samenvatting met de professionele make-up artiest.
Om ieder lippen er prachtig te doen uitzien.
Een formule verreikt met pure pigmenten om uw lippen een realistische rijke en schitterende kleur te geven.
Daarvan heb je keuze uit 5 luxueuze collectie van lipsticken.


Een gamma is samen gesteld en die u begeleiden in u keuze tussen verschillende tinten binnen de collecties.
Roze
Pruim
Rood
Chocolade
En als laatste parels.

En ziet hoe mooi het is als je het op doe niet te fel van kleur.
Er zitten wel beetje glittertjes erin maar dat is niet erg.
Want dat kan erg mooi zijn als je een avond wil gaan stappen.
Of naar een feestje moet gaan.



Zijn voedende créme formule met honingnectar omhelst op een zijdezachte maniet uw lippen voor een ongekend confort.













Resultaat : een pure en schitterende kleur
                confort ...en een sensationele mond die je u lippen laat                   stralen in de zon.

   Ik wens jullie nog een fijne dag en geniet maar van het zonnetje dag lieve meiden xoxoxo

Geen opmerkingen: