donderdag 31 juli 2014

eye liner





Dag meiden ik ben terug ik heb effen niet meer op mijn blog geweest wegens dat ik genoten heb van het zonnetje en van men gezin maar ook van mijn familie.
Vandaag was het weer een zalig weertje.
Wij hebben na de zee geweest heel de dag samen met de oma en tante van mijn vriend.
En is zeer geslaagde dag geweest herhaling vatbaar.
Vandaag zal ik over de gel eyeliner hebben.





Deze gel eyeliner is van Max & More.
Dat kan je vinden in de action voor een weinig prijsje.
En is niet op dieren getest.
En is long lasting waterproof.


Rijke en romige gel liner glijdt op glad zonder vegen of vlekken.
En is langdurige, hele dag te dragen en waterdicht.
Professionele fijne eyeliner brush vakkundig de finieert ogen om die ideale rokerige of dramatische look moeiteloos.
Maar trek mooie lijnen.






Gebruik voor het aanbrengen de eye liner penseel.
Neem met de punt van het penseel een klein hoeveelheid eye liner op.
En strijk een eventueel teveel van de borstel af.
Trek een lijn van binnen naar buiten langs de wimperkrans.

Maar let op !!!
Niet op de binnenrandje van je ogen doen.

Voorkom uitdroging door het potje zo snel mogelijk af te sluiten.

 Het potje is erg stevig de deksel is in het zwart en is een het plastiek.
Het potje is van glas en denk als je laat vallen dat het nog niet zal breken want het is dik.
Ik zelf zal het niet proberen want als het toch zou kapot zijn sta ik daar.
Het ruikt niet zo erg en dat vindt ik niet erg.
Ik heb het gekocht omdat ik het wil proberen met een penseeltje te werken voor een eye liner te trekken.
Als ik een eye liner wilde hebben deedt ik dat meest met zo stiftje en kon ik direct mee weg.
Daar had ik geen problemen mee wegens ik paar jaar geleden een meester heb gehad van make up.
En hij leerde ons alles van make up en hoe je het moet aanbrengen.

Op de rechtere foto zie je hoe de haartjes van de penseel lopen.
Ze lopen schuin de haartjes maar dat is voor mooie lijntjes kunnen tekenen.
Maar op de linkere foto zie je dat je verschillende lijntjes kunnen trekken.
Dun of dik.

Ik zal eerlijk zijn bij mij gaat het nog niet zo goed.
Ik sukkel er nog mee maar als ik meer zal oefenen zal het wel gaan.
Oefenen maakt kunst.
Dus beauty's ik laat het over aan jullie voor zelf het uit te proberen.
Maar als je het kan.
Kan ik maar 1 ding zeggen capo voor jullie.
Maar ik zal jullie nu nog laten genieten van jullie mooie donderdag xoxoxo

Geen opmerkingen: