donderdag 24 juli 2014

max & more palette





 Dag meiden hoe gaat het met jullie.
Ja het weekend komt weer heel dicht.
Maar dat is niet erg ik weet al wat ik zal doen in het weekend.
Was wel een zalige dag niet te warm en niet te koud.
Ik zelf heb me kunnen beetje bezig houden door voor bereiding te doen voor mijn blog.










Deze palette is van Max & More. Daarvan heb ik spijtig genoeg niet de prijs ervan. per ongeluk weg gedaan. Het was zeker niet veel van geld. Want het komt van action en daar kan je al rap iets kopen die onder de 2euro is. Van make-up. Daar had je er paar van. maar deze heb ik voor bruine ogen. Maar voor andere kleur van ogen kan je ook krijgen. Blauw, bruin, groen. En dat is wel tof.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Het doosje is niet erg groot maar is wel handig voor mee te nemen in u handtas. En vindt ik wel super eraan. De omranding is helemaal van harde plastiek gemaakt. Een doorzichtig deksel en aan de onderkant een zware kant. En goede pluspunt  is dat het niet op dieren is  getest.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Dit palette met kleurrijke oogschaduws wordt geleverd in een opvallende reeks. Van kleuren en afwerkingen die een aanvulling zijn op je dag en avond looks. het borsteltje dat erbij zit vindt ik niet zo goed. Want het breng niet zo goed aan en heb strepen ervan. Spijtig genoeg heb ik geen foto waar je de kleuren kan zien op mijn arm. Want als je er een foto van trek ziet je het niet heel goed en dat iets minder maar anders ziet je het wel als ik het aan heb.                                                                                                                                                               
Maar als je het niet goed weet welke kleur je moet nemen.
Is het niet moeilijk het staat op de verpakking duidelijk welke je moet nemen voor je ogen.

Maar morgen ben ik terug met iets maar zal het nog niet zeggen wat het zal zijn. 
Maar jullie zullen wel kunnen wachten tot morgen he.
Vrijdag een nieuwe mooie dag.

Je kan mij volgen op istagram aylatju
twitter beauty and lifestyl 
en kan ook vinden aylavandevelde@blogspot.com
en tuurlijk facbook 
Maar ik wens jullie nog een goeie nachtrust en tot morgen daag xoxoxo


Geen opmerkingen: