dinsdag 8 juli 2014

glam some 3d




 Dag meiden.
Vandaag was niet zo mooi weer.
En dat was balen.
Vandaag zal ik over deze mascara vertellen.
De volume glam some.














De glam some volume mascara komt uit action.
Met so Illusion lash3d.
nr black 307

Deze heeft fijne haartjes maar heeft geen soepel aan.
het borsteltje is niet zo handig dan van andere merken van mascara.
En dat is een min puntje voor mij.
Een teleurstelling maar ik zal het wel blijven gebruiken maar boven mijn andere mascara.
Het kost nog geen 1euro maar toch smijt ik dat niet weg.
Geld is geld bij mij.
En koop dat maar 1maal.





Wel is het een mooie verpakking helemaal in het zwart .
Het zou een 3d aangeven aan me ogen maar dat vindt ik niet.
3maal aanbrengen aan mijn ogen en je ziet het niet zo goed.
Wel geeft het geen klonters aan en zo moet dat zijn.
Want als dat aanhang aan u ogen geef dat geen mooie effect.
En 1 keer aanbrengen vindt ik toffer dan paar keer.
Ik ben meer blij van mijn maybelline mega volume miss panda.
Maybelline gebruik ik al 5jaar al en deze kan je niet van mij afpakken.








Uitleg beetje van wat ze opschrijven van de volume glam some 3d

Effect mascara zien je wimpers er langer en voller uit met een waanzinnige krul.
Test het product voor gebruik eerst op een klein gedeelte van de wimpers.
Maar als je ziet dat je een allergie optreedt direct afdoen en een dokter raadplegen.
Maar gebruik geen oog make-up als de ogen beschadigd zijn of geirriteerd, onstoken zijn.
de meeste weten dat natuurlijk.
                                       En smijt het weg als je er niet tegen kan of heef het aan een vriendin dat het                                                  gebruik.


En zo ziet je nog eens van dicht hoe het borsteltje eruit ziet.
Met een draaiende kleine haartjes.

Ik wens jullie een goeie nachtrust alvast en tot morgen xoxoxo




Geen opmerkingen: