woensdag 23 juli 2014

limited edition



Dag meiden.
We hebben weer een mooie dag gehad.
Zeker weertje voor naar de zee te gaan waar je zoveel plezier kan hebben.
Deze producten kan je gebruiken op het strand.
Want het is de limited edition van essence.
De wave goddes dat je van juli tot halve wegen augustus kan kopen in de kruidvat.





Dit spray is verrijkt met zeezout om je haar geweldig volume en een golvende structuur te geven. Beach hair waves spray ( wave godin ). Is een plastiek flesje van 150ml. En is handig aan te brengen. Want het heeft een spraytje dat je kan gebruiken. Zelf ruik het zo heerlijk. Echt een zomerse product. Een hibiscusbloem geurtje. En dat heeft essence heel goed bedacht. Ik ben er weg van. Deze heb ik al paar keer gebruikt en kan zeggen het spray is heel goed. Zelf zit er een kinderslot op en dat is super handig en zeker bij mij. Want mijn oudste durf wel is aan mijn producten komen en dat ze verwondert is dat ik kwaad ben. Maar tis een aanrader ga wel vlug na de winkel dus kruidvat en kost 3.59 euro voor deze wave spray.


 En zoals je ziet een mooie roze flesje met een tekening.
Een zomerse product.
Mooie palmbomen dat erop sta.


De spray kan je ook afdraaien maar dat zou ik niet doen want je kan ongeluk hebben.
En zou niet tof zijn als het direct leeg is zonder te gebruiken.





En dat is het dus het spraytje.
het spuit heel goed maar je moet wel van het slotje doen.
En dat is aan dat wit ding waar je moet aan draaien.
Want de eerste keer stond ik daar te sukkelen dat het bijna kapot was.
Maar gelukkig kan ik het gebruiken.


En gebruik het niet als shampoo he.
Want mijn vriend dacht dat ik een nieuwe shampoo had gekocht omdat het zo lekker ruikte.



Deze is de 02 getinte lippenbalsem.
Daar heb je 2 verschillende ervan.
En deze is de 02 dat ik heb niet te donker en niet te licht.
Ze heeben een speciale spreuk.
01 los je hart op het bord
02 het leven is beter wanneer u surft.
Deze kost 2.13 euro lipbalsem tinted wave.











Deze beide versies zorgen voor een soepele lippen met een lichte teint.
De structuur van de lippen balsem is erg mooi.
Deze kan je ook gemakkelijk meenemen in u handtas.
Een fijne kleine tube is het.
Fruitige lippen heb je zeker ervan.
Daar ruik je wel een tijdje op u lippen.
En erg vettig is het ook niet hoor0.


 De lippen balsem geeft een mooie glans op de lippen.
En een fruitige geurtje en smaak.
De zomerse zachte lippen.
Kan wel 1 ding zeggen deze zal niet lang meegaan met mij.
Want ik gebruik het wel veel.
En zoveel is het ook niet van lippenbalsem.
Zo groot is het ook niet en is wel fijn.
Daarvan ben ik blij dat ik een fruitige lippen kan van hebben want mijn lippen zijn erg droog soms.
En dan trek ik de velletjes eraf.


 De highlighter poeder is een sprankelende godin.
Daarvan heb je er maar 1 van.
En kan je niet missen.
Het poeder bevat licht zelflecterende pigmenten en abrikoos glitter om uw gezicht te geven en de hals een natuurlijke glans.
De nuance past zich aan je huidskleur.
En natuurlijke gebruikt worden als highlighter of voor een all-over shimmer.
En de kostprijs 2.99euro

En zoals je ziet heeft het ook een mooie tekening.
Mooie bloemen erop.




Deze highlighter heeft een mooie glans als je het op je gezicht doe.
De glitters zijn erg tof en zijn niet extreem.
Want dat vindt ik niet nodig.

Awel vindt dat ze hun best gedaan hebben voor deze producten.


Ik wens jullie nog een zalige avond en een goeie nachtrust xoxoxo

Geen opmerkingen: