zondag 27 juli 2014

Max & More





Dag meiden het is weer zondag.
Een dag voor te luieren in de zetel en niet meer uit komen.
Maar ik mag het op mijn buik schrijven.
Want met kindjes kan je dat niet doen alleen de savonds.
en ik vindt dat niet erg want moest ook kijken voor mijn blog natuurlijk.
Mijn lezers mag ik zeker niet vergeten.






Deze 2 heb ik een tijdje geleden gekocht en ook uit getest.
Ze zijn van Max & More elk voor 0.59 eurocent.
Echt geen geld!!!!
Ik zelf vindt deze kleuren mooi en zijn ook niet zo fel of donker.


Verwen je ogen in een splash van color.
Het is onoverende kleuren varieren van neutrale tinten tot schitterende kleuren.
Waardoor het gemakkelijk te mixen en matchen.

Daarvan heb je 15 oogschaduws van.



Zelf hebben ze een mooi kleedje aan.
Helemaal van plastiek en van boven is het doorzichtige deksel en de ondere kant zwart.
Dat vindt ik wel mooi eraan.
zelf met een mooie ingeschreven poeder met de naam van Max & More.



Deze is de 05 sahara.
De donkere kleurtje.
Maar als je deze aan heb is het niet zo donker zelf zit er glitters in.
En je kan ze beter zien als je ze aan heb.
Het aanbrengen is gemakkelijk het plakt niet en brokkeld niet af van je borsteltje.
En dat is voor alle2 azo .
De onderste is de 01 almond.
En daar heb je nieet zo glitters het is meer mat als je het aan breng aan u ogen.
Maar ik heb zeker geen klachten ervan.
Zelf jullie zullen het geen spijt vinden als je het ook wil kopen.
En voor zo prijsje kan je zeker niet over vallen hé.


 Zo zie je het de donkere heeft meer glans dan de andere.
En de lichte is meer mat dan de andere maar ze brengen alle2 goed aan.
 De rechtere foto ziet u het nog beter.
Want ik wil dat jullie het goed kunnen zien wat deze 2 doen op u ogen.
Zelf zou je ze alle2 kunnen gebruiken aan u ogen.
Je zal nooit het verschil zien of zeker niet vloeken op mekaar.

Ik zal jullie laten genieten nog van jullie zondag dag lieve meiden dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: