zaterdag 26 juli 2014

maybelline dream fresh




Dag meiden sorry dat ik gisteren niets op mijn blog heb gezet.
Maar ik heb nu de tijd gemaakt voor mijn blog.
En zal het goed maken met jullie.
Door deze maybelline aan jullie voor te stellen.
Mijn zaterdag kan niet meer stuk want zal heel de tijd bezig zijn met mijn blog.













 Deze maybelline bb cream bonne mine.
De dream fresh bb 8 in 1.
Met univ créme.
Prijs van deze bb cream is 9.50euro en zelf mijn zus gebruik deze.
En zij vindt het een super goeie product zoals ik.
We houden van deze bb cream dat ik niet meer zal veranderen denk ik.
Daarvan zal ik het ook langer kunnen gebruiken.

De tube heeft een mooi kleedje.
En is ook handig te gebruiken.
Het loopt zeker niet uit.





 Bonne mine.
Boost uw huid met 8 acties in 1 product.

1 hydrateerd de hele dag
2 vervaagt imperfecties
3 maakt zichtbaar gladder
4 creeert een natuurlijke gloed
5 laat uw teint stralen
6 geeft een gevoel van frisheid
7 beschermt met spf 30
8 niet vettig

spf betekend sun protection factor

 Resultaat: een stralende, frisse teint zonder make up effect.

pluspuntje kan met of zonder hydraterende créme aangebracht worden.
En kan je deze rap aanbrengen als je op tijd ergens moet zijn.
Dat je u wekker heb vergeten te zetten of dat je onverwas weg moet.

wel minpuntje is de geur van de bb cream kan je vergelijken met de fondation.
Zo ongename geurtje maar als je het op u heb ruik je het niet meer.


Het heeft een oranje kleur maar als je het mooi open wrijf krijg je een andere effect.
En ziet je niet dat het oranje is.
Maar als je deze gebruik zal je erg blij zijn want het smeer mooi open en is ook geen plakkerig gevoel.
Zelf op u gezicht voel het aangenaam.
En dat moet zo zijn.
deze tube heeft het gemaakt bij mij.
Want je moet er op duwen en loopt niet uit wegens het een kleine gaatje heeft.







En heb is op mijn hand gedaan de bb cream.
Kan zeggen je ziet het niet dat ik het op mijn gedaan heb en zeker geen strepen maakt of plekken.
Want de bb cream neem beetje van u huid over.
Ik zelf heb de lichtste genomen want ik wil niet erg donker komen van de cream.
Want denk dan dat ze heel goed zouden kijken naar me.
Je moet gewoon weten wat het beste is voor u.

Zal nu gerust afsluiten en jullie laten genieten van jullie vrije dag.
Of deze dien moeten werken veel werk plezier.
                                                                               
                                                                                                 daag beauty's xoxoxo


Geen opmerkingen: