vrijdag 11 juli 2014

kawaii grirl lipgloss




Dag meiden.
Sorry dat ik 2dagen niets op blog heb gezet.
Want de woensdag ging ik gaan fitnessen met mijn vriend.
En gisteren ben ik ook geweest maar onze internet wilde niet mee werken.
En zo heb ik het moeten over slaan.
Maar nu ben ik terug.
Ik kan mijn gedachten beetje verzetten want met zo slecht weer zou je heletijd in u zetel kunnen zitten en niets doen maar dat zal ik niet doen.
Zal dat maar vanavond doen.
Zoals je ziet heb ik 3 mini popjes.


Zoals je ziet staan er popjes op mijn blog.
Wat zou dat zijn?
Dat zijn Kawaii girl lipglossjes.
Het zijn kleine popjes die handig kan meenemen in je handtas of in u heuptasje die nu zal veel gebruikt worden op festivals.
Ik zelf ben ervan verkocht.
Zelf mijn vriend vindt ze zo grappig en schattig.
Dat hij zij neem dat maar mee.
En voor de prijs niet kan sukkelen.
Je kan ze vinden in action voor maar 0.79Eurocent.
Je moet wel rap zijn want sommige action winkels kunnen je ze niet meer vinden.
Wegens het zo schattig is.



 Ik zelf heb er 3 verschillende gevonden.
Wit, zwart, roze harig popje.
Het zijn van Max & More.


Korte uitleg wat Max & More zeg.
De lipgloss geeft uw lippen een langdurig, mooi en glanzend effect.
Daarnaast verzorgt Max lipcolor tot diep in de porien en geeft het uw lippen een natuurlijke, sensucle uitstraling.

Pluspuntje is dat het niet op de dieren is getest.
De lipgloss heeft een lichte glans op u lippen en niet zo fel dat bij sommige lipgloss is.
Als je het op u lippen doet heeft geen plakkerig gevoel.
Maar minpuntje is: het heeft geen smaak.
Maar daarvan zal ik het niet laten voor op mijn lippen te doen.



Ik vindt het zo schattig die lipgloss dat ik het meeneem in me handtas.
Vinden jullie het schattig???
Het borsteltje is klein met een zachtig sponsje die je gemakkelijk aan u lippen kan aanbrengen.
En voor open te doen is het gewoon het hoofdje draaien ervan en je kan het gebruiken.
Maar als je erg veel lipgloss gebruik zal het wel niet lang houden omdat het maar klein is.
Maar je kan er paar kopen hé.
Voor weining geld.
En heb ze ondertussen al een tijdje en vondt dat het op mijn blog mocht staan.
Mss zal ik volgende maand bij mijn actie doen dat je kan winnen.
En die zal ik nog laten weten wanneer ik het zal doen.
Of wie weet mss eerder want volgende maand ben ik jarig.
Dat moet gevierd worden.
Maar zal zeker jullie nog laten iets op tijd weten.
ik wens jullie nog een goeie vrijdag middag toe.
Daag xoxoxoxo



Geen opmerkingen: