maandag 22 december 2014

braziliaanse blush


Dag meiden vandaag heb ik veel gedaan.
samen met mijn gezin na de winkels geweest.
Want me vriend had nog 2 geschenken tekort voor mij en voor zijn maat.
Dan vlug naar de aldi geweest voor eten in overvloed te hebben en ik voor het kerst feest voor woensdag avond.
Maar ik zal over heel iets anders vertellen. 

Tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan bij de franse kiko cosmetica.
En wil ze met jullie samen delen.


 Dit is de limited edition geweest van kiko.
De brazilaanse pink 03 prijs ervan is 10.40euro.

Multicolour blush met een aanpasbaar finish.
Het gezicht herontdekt uitstraling. Voor een groot aanpassingsvermogen resultaten, is de blos verdeeld in twee delen: een deel heeft een enkele full colour, terwijl de andere helft omsluit een andere combinatie van tinten. Dankzij de speciale techniek, een product combineert twee effecten verkregen door het mengen samen of afzonderlijk gebruik. Eén oplossing voor veel verschillende en originele afwerkingen.Heeft prachtige accenten van licht die opnieuw kunnen worden gemaakt op de huid met patronen en creativiteit.
De lichte, comfortabele textuur helpt beeldhouwen het gezicht en de contouren features met een stralende, zelfs effect. Zijdeachtige touch en langdurige prestaties.
Gemakkelijk aan te brengen en mengen, het heeft een delicate vanille geur aan de ervaring en de daaropvolgende gevoel van comfort op de huid te verbeteren.
Verkrijgbaar in vier originele kleuren:
01 Ipanema Beach
02 Copacabana Coral
03 Braziliaanse Pink
04 Atlantic Camellia
De verpakking is praktisch en mooi. Een gouden aandenken met een zeer gunstige spiegel binnen om altijd mee te nemen.
Hypoallergeen = geformuleerd om minimum instantie van allergische reacties te garanderen.
Niet comedogeen.

Parabenen..

De teint krijgt een gezonde, stralende kleur met persoonlijke intensiteit en mengen.
Het kan worden gebruikt om de omvang van het gezicht features vormgeven en / of te versterken. De combinatie van de verschillende mengen ontstaat een ander resultaat telkens. Een op maat gemaakte teint.
Advies: 

Pick-up een kleine hoeveelheid van het product met een poeder borstel. Tik de borstel op de rug van de hand om overtollig product elimineren. Toepassen op de wangen, mengen met cirkelvormige bewegingen van de buitenkant naar de binnenkant van het gezicht. Pas met de rest van de samenstelling te versterken en verder ophelderen het jukbeen.

Ik wens jullie nog een prettige maandag en tot morgen daaag.
Xoxoxoxoxox

Geen opmerkingen: