dinsdag 23 december 2014

make up remover


Ik zet vandaag 2 reviews online.
Want wil graag mee zijn en niets vergeten want de feestdagen komen heel dicht.
En morgen is het al zo ver dus voor het veiligst zet ik er 2 op.
Als ik eens zou vergeten voor een dag iets online te zetten dat ik gewoon safe ben met mijn blog.
(Hihihihihi)
En deze gaat over l'oreal make-up remover.
Want had nood aan een vloeibare remover voor de make up.
En had zowiezo toch 1 nodig.
Meer uitleg over deze product zal ik doen.
Lees jullie mee met mij.


 De zachte oogmake-up remover.
De prijs ervan is 2.98euro en zit 125ml in het flesje.

Reinigt mild en effectief met kalmerende allantione.
Verwijdert make)up perfect.
De frisse en veerzachte formule is geschikt voor gevoelige ogen en dragen van contactlenzen.
Oftalmologisch getest.

Normaal gebruikte ik meestal doekjes maar wilde weer veranderen naar vloeibare remover.
Want vindt dat toch iets beter.
Verwijdert wel gemakkelijk van l'oreal vind ik.

De verpakking is natuurlijk van plastiek en is niet zo groot.
Dus kan je gemakkelijk meenemen in u handtas of als je op reis gaat.
Wel moet je oppassen als je het gebruikt want je zou opeens morsen en zou je veel kwijt zijn.
Omdat het vloeibaar is.
Je moet het openmaken met deze kleppje en klein beetje opduwen en kan je het zo aanbrengen aan u wattenschijfje.

Maar kijk ik ga mij klaar maken want ik moet al feest gaan vieren bij mijn beste vriendin.
Dus wil ik graag op tijd zijn.
Tot morgen daaaag meiden xoxooxoxoxox


Geen opmerkingen: