woensdag 9 december 2015

2in1 fashion prof



Dag meiden vandaag is het woensdag en een halve dag voor de kindjes.
Het is wel een aangename dag de zon schijn en heeft warmte af.
Normaal gezien moest deze gisteren nog online maar viel allemaal in het onder.
Dus ik zal het nu online zetten en straks zal er nog 1 komen voor te lezen want wil terug mee zijn met mijn planning.
Want voor december sta het helemaal vol wat ik moet online zetten voor jullie.
Januari wil ik dan met iets nieuws beginnen.

De review zal ook over fashion professional gaan deze gaat over 2 in 1.
En de andere review die erachter komt is over lipgloss.

Vorige maand ben ik naar de action geweest want had kaarsen nodig en nog iets dat ik moest hebben.
Maar elke keer als ik naar action moet dan moet elke keer naar make up gaan kijken.
Is dat omdat ik een vrouw ben en van make up hou of zou dat iets anders zijn.
Maar ik koop niet altijd make up in action want er zijn merken die ik wel liever gebruik en niet wil veranderen.
Dus ik heb niet altijd make up mee van action.
Zelf ik geen klagen er over soms wel en soms niet.
Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
En dit dus fashion prof lip dual dat je kan kopen in de action.
Daarvan heb je keuze uit 2 verschillende ervan.
Ik heb de burgundy red 47.
Maar je heb ook nog de shock me red 41.
En de prijs daarvan is 0.99eurocent.
En dat is zeker een koopje.
6maanden geldig of kan bewaren.
Een glanzende lipgloss en lipstick voor een langdurige kleur.
Maar hoe moet je het juist gebruiken?
Dus eerst lipstick aanbrengen en dan voor een mooie glans de lipgloss erop.
En zo zal je zien hoe mooi het eruit ziet.
Maar het is zeker een bijpassende kleur dus je zal niet voor ongepaste verassing staan.
Maar als je naar dat kleurtje kijkt dan geef het een warm gevoel aan.
Ook is deze namelijk transparant en wateriger en plakt zeker niet op u lippen.
De lipstick bevat geen glitters of van die andere dingen gewoon effen.
Maar de duo geen geen geurtje af maar de lipgloss wel die ruikt naar fruitig.
Zelf kan je ze apart dragen je bent niet verplicht voor alletwee aan tedoen.
Je kan ze gewoon zonder problemen apart aanbrengen op u lippen.

De volgende zal over fashion prof lipgloss gaan.
Dus jullie mogen zeker verwachten op nog een artikel vandaag.
Maar zal jullie nu laten genieten en tot straks.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: