donderdag 3 december 2015

w7 oogpallet



Dag meiden vandaag zal ik 2 reviews online zetten nu en vanavond.
Gisteren had ik het vergeten voor te doen.
Want was mooi weer en had me bezig gehouden met me dochter.
Samen is spelen en beetje leren want ze is stilaan bezig met proefwerkjes.
En dat komt voor mij op de eerste plaats nu.
Ze heeft wel niet veel hulp nodig maar kan toch nog beetje helpen.

Maar gelukkig had ik al beetje voor bereid in het weekend van mijn blog.
Dus had niet zoveel werk eraan.
Ook zal ik de maand december niet veel make-up kopen alleen van primark en dat is alles.
Maar wie weet zal ik ook geen kopen daar we zullen zien zaterdag.
Ik zie het heel zitten voor zaterdag naar gent te gaan want is ook een einde geleden dat ik daar nog ben geweest.


Dit is get nakes silky eyes van w7.
Dit kan je verkrijgen in big bazar voor 1.99 euro.
Verpakking is hard en doorschijnend en gemakkelijk open te doen.
Het borsteltje die er bij zit gebruik ik niet want je kan erniet zo mooi aanbrengen.
Zelf brokkeld het wel nog redelijk als je het wil gebruiken en dat vindt ik niet zo tof.

En zoals je ziet zijn er 5 verschillende kleuren van licht naar donker.
5 complementaire tinten van poeder eyesshaduw in mauve en room tinten met een shimmer finish.
Zeker nudes tinten waar ik van hou als je ogen niet te veel wil laten schijnen.
Zelf hebben ze een lichte glans als je ze aan u oogleden aanbreng.

Wel spijtig dat ze niet heel de dag mooi blijf zitten en ook niet meer zo perfect mooi licht op de oogleden.
Wel spijtig maar ja wat kan je eraan doen.
Dus ik gebruikt ze soms of voor de kindjes te sminken voor de fun.
Hier ziet je nog eens hoe ze aangeven aan de ogen.

Ik wens jullie nog een prettige middag en tot vanavond dan.
Dikke zoen en tot dan.
xoxoxo

Geen opmerkingen: