maandag 14 december 2015

dove pure care sublime


Dag iedereen vandaag is het maandag de laatste week voor de kerstvakantie.
Mijn kindjes en mijn vriend zijn dan voor 2 weken thuis.
Ze zullen mekaar kunnen plagen weer.
Maar ik zal kijken voor deze week beetje alles in orde te doen van mijn blog dat ik ook kan genieten ervan.
En dat ik gewoon moet op publiceren klikken.
Maar wat ik al zal doen in die 2 weken is wat ik al weet is samen kerst vieren ook ouderjaarsavond en familie bezoeken en mss ook voetbal.
En niet te vergeten samen films bekijken.
Ook moeten we donderdag achter de rapport van de oudste gaan en op gesprek bij de kleuterjuf van de jongste.
En kan niet wachten op de punten ben zo nieuwsgierig.
Zal nog beetje op mijn tanden bijten.

Vandaag vertel ik over deze product die normaal moest vorige week vrijdag online komen.
Maar ik was niet goed en heb veel gerust Dus komt het nu online voor jullie.


Dit is dus de shampoo Dove hair.
Deze heb ik gekocht samen met de spray Dove hair in kruidvat en de prijs ervan is 4.99euro.
Iets meer meer dan de spray.

De pure care sublime oil shampoo.
Deze shampoo voor droog haar is een milde reiniging.
En geeft een rijke en romige schuim.
De formule is samengesteld met zeldzame african macadamia oil.
Waardoor je haar je haar subliem zijdezacht wordt zonder dat het vet of zwaar aanvoelt.
Gebruik in combinatie met de gehele Dove pure care sublime oil lijn lijn voor het beste resultaat.
Werking&voordelen: milde werking
geeft gewichtloze voedende verzorging subliem zijdezacht haar.

Zelf u haar zal niet rap vettig worden ervan maar geeft een lichte gevoel aan u haren.
Deze is voor mensen met dof of droog haar.

Het voedt het haar diep en geeft schitterende glans en maakt het haar 5 maal zachter.

En je moet het wel op nat haar doen gewoon dat je u haren wast.
Want sommige zouden gewoon gebruiken op droog haar en ze zouden daar staan.
En wil dat vermijden en zeker zeggen tegen jullie.

De verpakking van de Dove pure care sublime is een prachtige tube.
Want het toont als een luxe product maar toch is het voor mij een luxe product als je erna kijkt.
Van boven is het wit en gaat naar beneden met een gouden tint.
Gewoon mooi.
De hoeveelheid is 250ml en gaat 12 maanden mee.
Maar bij mij zal het zeker op zijn tegen dan en met een andere tube bezig zijn.
Om de 4 of 5 maanden als ik een andere product ziet voor de haren kan het zijn dat ik dan is veranderd.
Maar moet wel goed zijn voor mijn haar anders blijft ik een tijdje bij de zelfde.
Ik was mijn haren 2 a3 keer per week.
Want ik heb erg lang haar en als het waait of regend is mijn haar niet meer aan te zien.
Ook zou ik rap mijn haar in een staartje doen maar dat ook niet zo goed want dan komt het rap vettig bij zeker.
Maar ik zal jullie nu laten want ik zal mij klaarmaken voor de kinderen van school af tehalen.
Een dikke kus en tot morgen dan.
Xoxoxoxo
www.be.dove.com

Geen opmerkingen: