dinsdag 29 december 2015

Oogschaduwpalet luxe

Dag iedereen hoe gaat het met jullie?
Ik wil jullie nog de beste wensen toewensen aan jullie en dat 2016 een mooie jaar mag zijn.
Zelf heb ik eventjes niet meer online geweest want ik wilde nog genieten van de vakantie met mijn gezin en dat heb ik ook gedaan.

Vandaag vertel ik over een toffe merk waarvan de meeste dat kennen.
Yves rocher een product waar je echt kan vertrouwen dat het niet op dieren is gestest.
Deze komt nogmaals online voor jullie.
Volgen jullie met mij mee?

Dit is de limited edition van Yves rocher.
De prijs ervan is 15.90euro.
Zijn prijs waard vindt ik toch.
Voor zo mooie oogschaduwpalet met een gouden touch.
Wel kan ik zeggen deze kan je niet meer vinden op de site van Yves rocher.
Want ik heb is gekeken en zag het niet meer staan want ze doen een uitverkoop en zitten dingen in van de kerst periode.
Het doosje toont luxe aan met een gouden doosje en als je het open doet ziet je de 5 verschillende kleuren met glinsterende effect.
Maar in het doosje zit er een borsteltje waarvan je aan de 2 kanten kan gebruiken.
Ik zelf gebruik liefst mijn andere borsteltjes die ik graag gebruik en dat je goed mee kan swatchen.
Deze borsteltje is met sponsjes en dat vindt ik iets waar je niet goed mee kan werken.
Ook heeft het een spiegeltje in zitten zo kan je het ook gemakkelijk meenemen voor bij te werken.

Op de laatste foto ziet je de kleuren van links naar rechts.
Maar jullie zullen het ook zien hoe of welke het zijn.
Ook vindt ik dat als je ze gebruik dat je geen glitterpop zeidt ofzo.
Het zal niet overdrijven van glinsters als je het aan u oogleden aanbreng.
Ik ben zeker blij met deze oogschaduwpalet dat ik het nog zal gebruiken en niet voor 1malig.

Nu zal ik stilaan afronden want straks moet ik achter de kindjes en dan kan het weekend beginnen.
Maandag zal ik er niet zijn maar dinsdag ben ik terug.
Wens jullie nog een fijne dag verder en maak er een toffe weekend toe.
Dikke kus beautyblogger ayla xoxoxo.



Geen opmerkingen: