zaterdag 26 december 2015

real techniques


Dag vrienden vandaag is het zaterdag en normaal zet ik niets online.
Maar wilde graag iets online zetten want had effen niets te doen.
Want mijn vriend en de oudste dochter zijn gaan kijken naar het voetbal.
En de jongste zit te kijken naar de prinsessen van walt disney.
Eerst was het frozen en nu is het assepoester.
Ik heb een deel van mijn huis onderhouden.
Donderdag avond was het gezellig samen eten en geschenken uitdelen.
We hadden veel geschenken wij dat ons deel gekocht hadden en mijn ouders.
Er stonden iets van 15 a 20 geschenken.
Maar de kindjes hebben veel gekregen en van ons is het attent dat telt.
Gisteren zijn we eerst rustig aan opgestaan en alles opt gemak gedaan.
Maar de dan naar de middag zijn we naar mijn ouders gegaan en avonds naar de oma en tante van mijn vriend.
Vanavond gaan we zoals gewoonlijk naar mijn schoonouders.
We hebben voor hun ook geschenken gekocht maar het is voor nieuwjaar dat we ze moeten geven ook heb ik het moeilijk voor te wachten.
Hihi typisch voor mij hé.


Een tijdje geleden heb ik de real techniques blush kwast gekocht.
Ik ben daarvan heel blij mee want hun kwaliteit is gewoon heel goed.
Mij zal je nooit horen klagen dat ze slecht zijn want dat is niet waar.
Het aanbrengen is super en de haartjes zullen zeker uitvallen of aan je gezicht hangen.
Ook is de prijs iets duurder maar voor dat wil ik zeker iets meer geven.
Prijs ervan is 13.00euro.

Deze kan je voor 2 dingen gebruiken natuurlijk voor de blush maar ook voor om mee te shapen en te  contouren.
De make up kwasten kunnen door het handige handvat recht op gezet worden.
Hierdoor kunnen je kwasten niet meer van tafel rollen.
Want kwast heeft een platte onderkant.


De borstel is van synthetische vezels en 100% diervriendelijk
Handvat is lichtgewicht soepel voor te gebruiken.
Want aan de onderkant is van rubber gemaakt.
De haren zien er mooi uit wit en zo naar het donder toe.

Onderhoud van de borstel:
Bij dagelijks gebruik je kwast wekelijks wassen met lauwwarm water en shampoo of brushcleaner.
Droog je make up kwast ondersteboven en behoud de vorm met een brushguard.
Gewoon goed onderhouden.
Want in de make up zit er ook dingen in waarvan je je borstels goed moet onderhouden en dat is bij de meeste zo.
Ook is het goed voor de huid dat je u borstels goed reinigd.

Ik ga stilaan afronden dat ik jullie nog kun genieten van het mooi weertje.
De zon die schijnt en ook is het buiten niet zo koud.

Wens jullie een fijne dag toe en tot beetje later zal morgen of maandag zijn dan.
Xoxoxoxo dikke kus


Geen opmerkingen: