woensdag 9 december 2015

lipgloss fashion prof



Hoi meiden.
Ik ben terug en zoals beloofd heb ik terug een review voor jullie klaar staan.
Deze keer zal het over de lipgloss gaan van fashion professional.
Het is bijna het zelfde van de lip dual maar gewoon geen lipstick erbij.
Met veel plezier zal ik een mooie tekst voor jullie hebben waarvan ik zeker geen leugens zal vertellen.


Dus volgen jullie met mij mee?
of zullen jullie bij hier laten?
Neen tuurlijk niet ik was jullie maar aan het plagen.
Met Veel plezier kondig ik de lipgloss long lasting aan.


Dit is dus de fashion professional long lasting lipgloss.
Die ik samen gekocht heb met de lip dual van action.
Ook is de prijs het zelfde 0.99eurocent.
Gewoon een low budget.

Daarvan heb je keuze uit 3 verschillende lipgloss.
36 hot pink
41 shock me red
37 pink fusion.
Daarvan heb ik de shock me red genomen.
Maar de laatste tijd neem ik altijd rode kleurtjes omdat ik ondertussen weet dat ik ermee past.
Want ik ben een brunnette en pas bij deze kleuren.
En ook omdat ik veel complimenten krijg gebruik ik veel rood.

De shock me red is een goed gepigmenteerde crémige gloss.
Die u lippen de kleur laat knallen.
Wel plakken ze een klein beetje de lipglossjes maar ze zijn inderdaad long lasting en dikker van samenstelling.
En ze laten zeker een kleurtje achter op de lippen en kan je ook een tijdje dragen.
Maar bij een hapje of drankje moet je niet veel bijwerken.

De shock me red is een crémige warme lipgloss.
Verpakking kan je zien dat het een goedkoop merk is en dat het maar iets simpel is dan deze die een merk zijn.
Maar als je lipgloss uit haal ziet je dat het hulsje goedkoop is en gewoontjes is en dat vind ik spijtig.
Gewoon een zwarte dopje en de getal staat alleen op het doosje en niet of het lipglossje en dat is jammer.
Maarja we kunnen niet alles willen en kan ook niet allemaal het zelfde zijn.

 Hier ziet je hoe ik geswatcht heb gewoon een mooie hartje getekend.
Wel foei van mij hihihi.
Zal jullie nu laten wat zal nog mij bezig houden met iets anders want vanavond moet ik weg.
Wens jullie nog een fijne woensdag en tot morgen dan.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: